Digital punk
Deetox
Zentiments
Dryade & D-hunter
Special guest
tijd: 22.00-4.00
Deetox
Zentiments
Dryade & D-hunter
Special guest
tijd: 22.00-4.00
Ik ga voor dit feestje, zo vlak voor me examens is dit mooi, niet te laat thuis, zondags dan weer lekker fris en leuke/gezellige mensenNando wrote:Godver, zelfde datum als Euphoria.Denk dat ik toch voor Euphoria ga.
Juist! Gaan we weer lekker potje knallen!Black Sunrise wrote:Ik ga voor dit feestje, zo vlak voor me examens is dit mooi, niet te laat thuis, zondags dan weer lekker fris en leuke/gezellige mensenNando wrote:Godver, zelfde datum als Euphoria.Denk dat ik toch voor Euphoria ga.
gister waren ze er ook niet, heb het idee dat iets organisatorisch doen...Khadber wrote:Bass Modulators waren toch hier een soort van residents? Nouja. Digital Punk is echt tof, maar ik ga toch naar Euphoria die avond.
Gisteren moesten ze zelf draaien op Scantraxx he, ik had ook nog gevraagd of ze kwamen kijken, maar ze blijven in de HMH hangenteupie wrote: gister waren ze er ook niet, heb het idee dat iets organisatorisch doen...
Ik wilde gaan, maar vanavond een verjaardagDeetox wrote:Hardtraxxers aanwezig hier?
Jij wou steeds dat ik in haarlem kwam draaien, kom ik en dan kom jij niet opdagenBlack Sunrise wrote:Ik wilde gaan:Deetox wrote:Hardtraxxers aanwezig hier?
Ik weet het, heeeel schandaligDeetox wrote: Jij wou steeds dat ik in haarlem kwam draaien, kom ik en dan kom jij niet opdagen![]()
Black Sunrise wrote:Ik wilde gaan, maar vanavond een verjaardagDeetox wrote:Hardtraxxers aanwezig hier?
Sowieso. En dan nemen we Diana op sleeptouw mee om los te gaan Toobsteupie wrote: Zelfde verhaalbaal achteraf toch wel dat ik niet ben geweest...
volgende keer staan we er weeer te stampen