Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Scene · Brennan Heart World Tour

Zaterdag 14 april 2012
22:00 - 04:00 (6 uur)
Patronaat, Haarlem

Prijzen:
Voorverkoop: € 17,50
Deurverkoop: € 21,-

Line-up:
Area 1
B-Front
Brennan Heart
Chris Baxter
RaveNeger
Zentiments
MC: M-Core

Area 2
Brothers In Arms
D-Droned
Silver Shadow
The Vinyl Pimp
MC: Disley
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front weer geboekt ter compensatie van de keer in Hoofddorp toen hij ziek was? :)
Optie. Brennan Heart is to-taal niet mijn ding. Bass Modulators vind ik leuk produceren maar vorig jaar op The Qontinent waardeloos mixen. Hopelijk is dat verbeterd, wil het nog wel een kans geven. B-Front maak ik me geen zorgen over, komt wel goed. Zentiments kan interessant worden en Chris Baxter ken ik niet.

Ik heb rond deze tijd 100 weekendjes weg, dus ik ga even kijken of ik kan en hoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig. Gouden feesten en alleen voor b-front in haarlem kom ik al :worship:

Dat uurtje brennan heart ga ik wel een rondje lopen ofzo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk weer erbij met de hele meute! 2x geweest, en beide keren ontzettend goed bevallen. lekker om de hoek dus hop op t fietsje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Zentiments zijn leuk mar ben er niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even kijken of ik hier heen ga. B-Front in Haarlem is wel vet, maar de rest is niet mijn ding. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

even een bumpje! Nog hardtraxxers hierheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
B-Front weer geboekt ter compensatie van de keer in Hoofddorp toen hij ziek was? :)
Optie. Brennan Heart is to-taal niet mijn ding. Bass Modulators vind ik leuk produceren maar vorig jaar op The Qontinent waardeloos mixen. Hopelijk is dat verbeterd, wil het nog wel een kans geven. B-Front maak ik me geen zorgen over, komt wel goed. Zentiments kan interessant worden en Chris Baxter ken ik niet.

Ik heb rond deze tijd 100 weekendjes weg, dus ik ga even kijken of ik kan en hoe.

Brennan Heart is niks
Bass Modulators kunnen niet mixen.
Chris Baxter ken ik niet.
Zentiments kan interessant worden
B-front komt wel goed.
Optie.

Whatthefuck :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up aangepast. In plaats van Bass Modulators staat er nu ene 'RaveNeger' en in de 2e zaal stond eerst ook Deetox, maar dat was blijkbaar te hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Khadber schreef:
B-Front weer geboekt ter compensatie van de keer in Hoofddorp toen hij ziek was? :)
Optie. Brennan Heart is to-taal niet mijn ding. Bass Modulators vind ik leuk produceren maar vorig jaar op The Qontinent waardeloos mixen. Hopelijk is dat verbeterd, wil het nog wel een kans geven. B-Front maak ik me geen zorgen over, komt wel goed. Zentiments kan interessant worden en Chris Baxter ken ik niet.

Ik heb rond deze tijd 100 weekendjes weg, dus ik ga even kijken of ik kan en hoe.

Brennan Heart is niks
Bass Modulators kunnen niet mixen.
Chris Baxter ken ik niet.
Zentiments kan interessant worden
B-front komt wel goed.
Optie.

Whatthefuck :huh:


Want? Als een feestje in de buurt heb zitten wat interessant kan worden is het toch niet de moeite om even te kijken? Ik kan hier in principe nog heen fietsen, dus vervoer valt al af qua geld.

Wel raar dat Bass Modulators, die toch een beetje residents waren, ineens vervangen worden. Deetox ook ineens weg. Misschien te duur? Want de rest van area twee kost heel weinig tot niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:59 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi, Ik ben nieuw hier, kon alleen niet echt een plek vinden waar ik me voor kon stellen :)

Dit wilde ik toch wel even met jullie delen, denk dat dit feest dan voor velen een stukje interessanter wordt:


Prosperity Productions
actie!!

Om de trouwe en vaste Hardstyle Scene aanhangers te bedanken heeft Prosperity Productions een actie op sleeptouw gezet. Iedereen die al een ticket voor deze editie van Hardstyle Scene heeft gekocht of dit nog gaat doen mag een extra persoon op dit ticket mee naar binnen nemen. Door deze actie verwachten we een ware run op de resterende tickets. Mocht je dus nog geen kaartje hebben en je wil graag naar Hardstyle Scene Brennan Heart World Tour, wees er dan snel bij want op=op.

http://www.youtube.com/watch?v=jWpkAe7c8MM

LET OP: de actie geld tot en met vrijdagavond 13 april 2012 20:00. De actie geld dus niet op de tickets die aan de deur worden gekocht!
Vvk: €17,50,- (actie 2 voor één)
Kaarten zijn verkrijgbaar via www.patronaat.nl en ticketscript.
We hebben 2 ingangen, de tickets gekocht via Patronaat.nl verwijzen wij naar ingang NOORD, de tickets via ticketscript gaan via ingang Zuid naar binnen.
Hierdoor zorgen wij voor een soepelere instroom van de bezoekers, waardoor je niet lang in de rij hoeft te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is denk ook een rede voor haha!

edit: anyway ticket is binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:49 
 
Hardtraxx Newbie

Een beetje ruimte is ook wel fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fujujitsu schreef:
Een beetje ruimte is ook wel fijn :D


na voorgaande keren hebben meegemaakt, mag het van mij ook wel iets rustiger ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog hardtraxxers hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was bfront een heerlijke afsluiter! Draait nog even bitch op aanvraag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat nog te twijfelen om te gaan, maar ben nu toch wel blij dat ik na een lange tijd weer eens 11 uur heb geslapen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Wat was bfront een heerlijke afsluiter! Draait nog even bitch op aanvraag :thumbsup:

En jou voor het eerst gezien :clap: :clap:
Wat heb ik gelachen vannacht :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Wat was bfront een heerlijke afsluiter! Draait nog even bitch op aanvraag :thumbsup:

Had hij zonder je verzoek ook wel gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, hij kwam toch even achter zn booth vandaan om het te horen! ^^

was gewoon weer een afsluiter zoals het hoort!

Wat komt brennan heart nou toch weer doen :/ :/ Ik had neit veel anders verwacht, maar het is toch jammer! Toen maar bij d-droned gaan kijken, :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dit nog iets?

http://www.twitvid.com/HAPBT Zie een hoop blote bastjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Was dit nog iets?

http://www.twitvid.com/HAPBT Zie een hoop blote bastjes.


Kunnen ze daar niet een verbod op doen, dat je T-shirt aan moet houden.. Het is en blijft mijn grootste ergernis op feesten :')! Kan me daar zo aan irriteren.. Hou toch lekker shirtje aan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat als je je helemaal kapot zweet? Een zeiknat shirt krijgen is ook niet alles hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, een zeiknat lichaam tegen jou aan is alles? Maar goed, dat was niet de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Was dit nog iets?

Ja was leuk en gezellig hoor :)
Heb alleen tijdens bob z'n set alleen maar staan socializen in de zaal en backstage en pas de laatste 2 nummers ff nog bij bob gekeken. Vervolgens nog een uur in de grote zaal gebleven om na te praten :lol:



teupie schreef:
Wat komt brennan heart nou toch weer doen :/ :/ Ik had neit veel anders verwacht, maar het is toch jammer! Toen maar bij d-droned gaan kijken, :drool:

En zo hoort het ook :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten