Had ik dus met het hele feestJvosje wrote:Daar had ik nou ook al last van! Ik stond echt verbaasd te kijken toen het setje afgelopen was: Huh! Is dat uur nu al voorbij?!?Ruubiie wrote: en volgens mij is een uurtje nog nooit zo retesnel gegaan..
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Had ik ook last van. Normaal kijk ik op m'n telefoon en nu kon ik daar niet bij in m'n broekzak door dat mooie carnavalspak hahaJvosje wrote:Daar had ik nou ook al last van! Ik stond echt verbaasd te kijken toen het setje afgelopen was: Huh! Is dat uur nu al voorbij?!?Ruubiie wrote: en volgens mij is een uurtje nog nooit zo retesnel gegaan..
Huh.. Was jullie pak volledig afgesloten? Ik had een shirt en een tuinbroek, gewoon over elkaar heen en daar onder had ik nog een spijkerbroek omdat k geen zakken had in mijn kostuum.. (was verkleed als MarioThe I's wrote:Had ik ook last van. Normaal kijk ik op m'n telefoon en nu kon ik daar niet bij in m'n broekzak door dat mooie carnavalspak hahaJvosje wrote:Daar had ik nou ook al last van! Ik stond echt verbaasd te kijken toen het setje afgelopen was: Huh! Is dat uur nu al voorbij?!?Ruubiie wrote: en volgens mij is een uurtje nog nooit zo retesnel gegaan..
ja helaas wel! alles weer uit als je naar de wc moest enzo... niet echt handig 
Stond je daar bij de hangwc's alles op je enkel zekerThe I's wrote:ja helaas wel! alles weer uit als je naar de wc moest enzo... niet echt handig
-
I
Was serieus pas de eerste keer dat ik for the girls live hoorde! echt een van mn favoriete tracks van 2011! voor de rest ook een dikke sets van solutio & the I's en Geck-o (live), helden van de avond en nice verkleed haha 
Ik kan wel janken, wat een lijst..
Ik wil Cruelty in HQ!
-
G
pluspuntje van de avond btw:

Wat een ontzettende plork is dat zegKSwoosh wrote:pluspuntje van de avond btw:
Helden van de avond _0_Solutio wrote: - aftermovie -
Hier is nog onze aftermovie
En nu ook in HQ ... die kicks echt geweldig
EDIT: Die shots van die heerlijke billen net voor de climax
Last edited by Nemesyz on 29 Feb 2012 20:12, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Damm wat een track
Jammer dat het publiek vol zoutzakken staat op (G1LL na
)
Jammer dat het publiek vol zoutzakken staat op (G1LL na
Jammer dat rechts voor niet is gefilmd bedoel je?!?!?!Ritsurt wrote:Damm wat een track![]()
![]()
Jammer dat het publiek vol zoutzakken staat op (G1LL na)
Precies. Want daar ging het losRampestamper wrote:Jammer dat rechts voor niet is gefilmd bedoel je?!?!?!Ritsurt wrote:Damm wat een track![]()
![]()
Jammer dat het publiek vol zoutzakken staat op (G1LL na)
Beetje jammer dat dat er niet op staat, ik maar zoeken
Hahah geweldig filmpje! Effe lekker nagenieten van dat epische feest! 
-
I
Bij ons ging het ook lekker te keer hoor! Ofja ik wel iniedergeval 
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
En de officiële aftermovie