B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Almighty wrote:Die Emmerick is me er eentje, zeg :lol:
Zullen we maar in dit topic ook ontopic gaan?
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
Daveytl wrote: Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.
Ik krijg juist kippenvel van dat soort stukjes. Maarja, ieder hun eigen he ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Bart0ving wrote:
Daveytl wrote: Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.
Ik krijg juist kippenvel van dat soort stukjes. Maarja, ieder hun eigen he ;)
Ja, dat zeker. Ik neem niemand ook kwalijk dat ze het mooi vinden, maar ik kan het gewoon niet begrijpen :lol:
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Die achtergrond geluiden vind ik wel degelijk wat toevoegen. :thumbup:
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Lyst wrote:Wou je zeggen dat er wel energie/kracht/hardheid in deze plaat zit?
Dit nummer heeft heel veel gevoel en sfeer, ook belangrijke elementen in een nummer. en Energie zit er ook in na mijn mening. Niet elk nummer hoeft hard te zijn.
Kortom, vette track ^^
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Erg vervelend nummer. Volgens mij gaat het dit jaar dramatisch aflopen met bepaalde mainstream dj's.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
emmerick wrote:
Daveytl wrote:
Bart0ving wrote:Fijn dat ´gegil´ in de 2e climax! Dat komt ook terug in ´Your Moment' vind ik wel een aangename toevoeging aan de nummers, geeft het wat meer een spacend gevoel. :woot:
Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.
Jij gaat naar een feest waar je voor betaald en gaat dan lachen om een geluidje in een nummer ipv losgaan?
Gast, echt. Ik hou van melodische hardstyle en kan allerlei nieuwere varianten van hardstyle waarderen zoals wat Neilio en Omegatypez maken, ondanks dat ik in 2001 begonnen ben met hardstyle luisteren en nu ook de rauwere hardstyle kan waarderen.

Maar houd toch eens op met miepen als mensen kritiek leveren op een melodische track. Jij zegt dat je het leuk vindt, zij zeggen dat ze het niet leuk vinden. Klaar. Als je mij van een B-Front nummer hoort zeggen dat het het zoveelste hersenloze gebeuk is zonder gevoel voor muziek, ga je mij dan terugfluiten? Nee. Laat het gewoon gaan zolang mensen niet "Alles kut, enter" posten.

Sommige mensen beargumenteren namelijk wel waarom ze iets niet leuk vinden. Haak daar dan op in en zeg hoe jij dat anders ziet. Zeggen dat mensen bepaalde artiesten of labels hersenloos bashen, of het waar is of niet, helpt geen enkele discussie. Kuddegedrag, of het er nu is of niet, krijg je er niet uitgeslagen door ertegen te ageren in elke post die je maakt.

Kortom, ga alsjeblieft iets toevoegen aan de discussies hier in plaats van te wijzen op fouten van anderen.
Last edited by Meph0 on 08 Jan 2012 21:17, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
In dit geval beargumenteerde ik mijn reactie niet, maar die had ik al eens eerder gegeven.
Ben het idd eens met Meph0.
Ik ben trouwens niet iemand die hersenloos basht.
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
Daveytl wrote:In dit geval beargumenteerde ik mijn reactie niet, maar die had ik al eens eerder gegeven.
Ben het idd eens met Meph0.
Ik ben trouwens niet iemand die hersenloos basht.
Ik heb ook geen bezwaar tegen je reactie ;)

Zal vast aan Emmerick liggen. Van wie ik het eigenlijk niet snap. Zoals ik eerder al zei, ieder z'n eigen.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Gunstig :whistle:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind m wel vet :) Melodie zeurt me iets te lang door, maar voor een WP-track al 1248278534 keer beter dan wat ik normaal van ze hoor.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
online now
dawasiknie wrote:Ik vind m wel vet :) Melodie zeurt me iets te lang door, maar voor een WP-track al 1248278534 keer beter dan wat ik normaal van ze hoor.
Wp komt harder aan laatste tijd
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
CiRiXxX wrote:Gunstig :whistle:
Gunstig? Voor wie? Of wat bedoel je....
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Wordt hier niet warm van, klinkt weer als zo'n 13-in-een-dozijn track :yawn: Weinig vernieuwende sounds, intro sounds vind ik eerder vervelend dan vet. Nee dit wordt het niet voor mij :)
R
Hardtraxxer
184 posts member since 2012
last seen Apr 2012
:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Ik wil een release nu! :woot:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Na een paar keer luisteren vind ik deze best te doen, jammer dat de intro mateloos irritant is en dat gejank door de 2e climax had van mij ook niet gehoeven, maar de 1e climax kan ik goed aan horen.
S
Hij is nog steeds niet gereleased, laten we hopen op een perfectere afwerking ^^
Vind wel echt lekker wat er ook over gezegd mag zijn...
S
Hardtraxxer
281 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Spablauw wrote:Hij is nog steeds niet gereleased, laten we hopen op een perfectere afwerking ^^
Vind wel echt lekker wat er ook over gezegd mag zijn...

Nog niet gereleased? hij is nog niet zolang bekent..
A
Hardtraxxer
101 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Gelukkig is er dus wel 'n 2e climax, ik was even bang toen ik het nummer in HWS8 luisterde!
Vind het echt een heerlijk zwevende melodie en dan die synth eronder :love:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
De mid-intro klinkt goed! En dan de opbouw : wat een sfeer in die opbouw naar de climax toe. Kippenvelmomentje. De melo in de climax klinkt echt zeer goed!
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
De release date wordt eind Maart, April
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Fusionmania wrote:De release date wordt eind Maart, April
Dan gaat hij dicht.