Last edited by jambekkie on 28 Dec 2011 22:25, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
JHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2010
- last seen Oct 2013
Kan er nog niet veel van zeggen!
Even wachten op HQ!
Even wachten op HQ!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
eindelijk, zo nice
hmm climax klinkt wel leuk ff wachten op hq
Voor zover deze matige kwaliteit preview een aardige track denk ik! WP toch nog maar is een kans geven
zou ik maar doen ja! die mannen worden beter en beter, zeker als je kijkt naar de laatste 4 tracks die ze hebben uitgebracht! en ook dit klinkt gewoon weer lekker zweverig, al ben ik wel benieuwd naar de kickb-ram wrote:Voor zover deze matige kwaliteit preview een aardige track denk ik! WP toch nog maar is een kans geven
-
J
WP sound is er duidelijk in te horen. Hopelijk zit er niet zo'n bak galm op de track, want dat heeft me ervan weerhouden om Alive te kopen etc.
haha dat zeker ! maar toch zeer nieuwgierig in HQTitatovenaar wrote:cheeeeese maar cool
Ik neem aan dat je Stay Alive bedoeld?Khadber wrote:WP sound is er duidelijk in te horen. Hopelijk zit er niet zo'n bak galm op de track, want dat heeft me ervan weerhouden om Alive te kopen etc.
Ja die. Mooi plaatje, alleen iedere keer als ik op preview druk hoor je zo'n enorme galm in die tracks, zo zonde!
Als grootste wasted penguinz fan moet ik helaas bekennen dat dit me vrijwel niks doet.
althans nu is dat het geval.
-
J
Dit is ook niet te oordelen, gewoon lekker wachten op de HQ.mrazura wrote:Als grootste wasted penguinz fan moet ik helaas bekennen dat dit me vrijwel niks doet.althans nu is dat het geval.
WP invloeden zijn duidelijk inderdaad, maar in de climax hoor ik ook Toca's Miracle synths.
ben benieuwd
ben benieuwd
Gouden Combi
WP raken me wel met hun melo's
Code Black is ook zeker een favoriet van me
Ook lekkere melo's maakt die kerel
Maar uit dit filmpje kun je nog weinig opmaken
Benieuwd naar HQ!
WP raken me wel met hun melo's
Code Black is ook zeker een favoriet van me
Ook lekkere melo's maakt die kerel
Maar uit dit filmpje kun je nog weinig opmaken
Benieuwd naar HQ!
Kan er eigenlijk nog te weinig over zeggen.. 
Die synths worden ook gebruikt in o.a. crea diem van WP._theon_ wrote:WP invloeden zijn duidelijk inderdaad, maar in de climax hoor ik ook Toca's Miracle synths.
ben benieuwd
nou je het zegt, klopt.mrazura wrote:Die synths worden ook gebruikt in o.a. crea diem van WP._theon_ wrote:WP invloeden zijn duidelijk inderdaad, maar in de climax hoor ik ook Toca's Miracle synths.
ben benieuwd
Ik kan er nog niet veel over zeggen maar het klinkt in ieder geval al goed, eerst wachten tot een HQ 
Woow wat een heerlijke melodie voor zover ik t kan horen 
Code Black & Wasted Penguinz - Activated
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Echt kippenvel melodie