leuke plaat maar niet heel bijzonder, wel lekkere 2e climax 
E-rik wrote:dit dus! wat een plaat....wowKwisniks wrote:Die 2e climax klinkt wel zo heerlijk
E-rik wrote:dit dus! wat een plaat....wowKwisniks wrote:Die 2e climax klinkt wel zo heerlijk
WZY wrote:ik ook hoor, negatieve energieQre8ive wrote: Ik krijg persoonlijk wel energie van deze plaat bijvoorbeeld
Ja, of de hardstyle scene moet ineens een draai van 180 graden maken, waardoor alles ineens weer veel harder wordt. Maar zoals het er nu naar uitziet komt de top 100 van dit jaar ook weer vol te staan met WP platen..katamaran wrote:*doet glazen bol pakken*
Eind van het jaar staat deze plaat in de top 10 van de FearFM Top 100, en hoog ook. Vind er niets aan, maar voor al die stemmers op Melancholia is dit waarschijnlijk de hemel op aarde.
Inderdaad! Lekker zweverige melodie en synth over de eerste climax heen. I LIKE it!Kwisniks wrote:Die 2e climax klinkt wel zo heerlijk.
In mijn wereld: nooitFusionmania wrote:Wanneer zal deze gouden plaat eigenlijk uitkomen na de officiële preview?![]()
Ongeveer 1/2 maand?
:')WZY wrote:In mijn wereld: nooitFusionmania wrote:Wanneer zal deze gouden plaat eigenlijk uitkomen na de officiële preview?![]()
Ongeveer 1/2 maand?
Ligt eraan.. Kan FUSION130 worden (midden-eind januari) of FUSION132-later (februari-later). Is in ieder geval nog niet bekendFusionmania wrote:Wanneer zal deze gouden plaat eigenlijk uitkomen na de officiële preview?![]()
Ongeveer 1/2 maand?
Oh jij vind deze niet zo goed? Was me nog niet opgevallenWZY wrote:In mijn wereld: nooitFusionmania wrote:Wanneer zal deze gouden plaat eigenlijk uitkomen na de officiële preview?![]()
Ongeveer 1/2 maand?
zie hier toch meer van WP in terugCruelty wrote:Code Black blijft lekkere tracks maken.
Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.Bart0ving wrote:Fijn dat ´gegil´ in de 2e climax! Dat komt ook terug in ´Your Moment' vind ik wel een aangename toevoeging aan de nummers, geeft het wat meer een spacend gevoel.
Jij gaat naar een feest waar je voor betaald en gaat dan lachen om een geluidje in een nummer ipv losgaan?Daveytl wrote:Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.Bart0ving wrote:Fijn dat ´gegil´ in de 2e climax! Dat komt ook terug in ´Your Moment' vind ik wel een aangename toevoeging aan de nummers, geeft het wat meer een spacend gevoel.
Wat ben jij een fantastische aanwinst voor HT.emmerick wrote:Jij gaat naar een feest waar je voor betaald en gaat dan lachen om een geluidje in een nummer ipv losgaan?Daveytl wrote:Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.Bart0ving wrote:Fijn dat ´gegil´ in de 2e climax! Dat komt ook terug in ´Your Moment' vind ik wel een aangename toevoeging aan de nummers, geeft het wat meer een spacend gevoel.