Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
leuke plaat maar niet heel bijzonder, wel lekkere 2e climax :)
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 27 days ago
E-rik wrote:
Kwisniks wrote:Die 2e climax klinkt wel zo heerlijk :worship:
dit dus! wat een plaat....wow :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 7 days ago
WZY wrote:
Qre8ive wrote: Ik krijg persoonlijk wel energie van deze plaat bijvoorbeeld :)
ik ook hoor, negatieve energie xd
:D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
*doet glazen bol pakken*
Eind van het jaar staat deze plaat in de top 10 van de FearFM Top 100, en hoog ook. Vind er niets aan, maar voor al die stemmers op Melancholia is dit waarschijnlijk de hemel op aarde. :sick:
Hardtraxxer
401 posts member since 2011
last seen Feb 2012
katamaran wrote:*doet glazen bol pakken*
Eind van het jaar staat deze plaat in de top 10 van de FearFM Top 100, en hoog ook. Vind er niets aan, maar voor al die stemmers op Melancholia is dit waarschijnlijk de hemel op aarde. :sick:
Ja, of de hardstyle scene moet ineens een draai van 180 graden maken, waardoor alles ineens weer veel harder wordt. Maar zoals het er nu naar uitziet komt de top 100 van dit jaar ook weer vol te staan met WP platen..
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Kwisniks wrote:Die 2e climax klinkt wel zo heerlijk.
Inderdaad! Lekker zweverige melodie en synth over de eerste climax heen. I LIKE it!
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 9 days ago
vind er niks aan.
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Wanneer zal deze gouden plaat eigenlijk uitkomen na de officiële preview? :D
Ongeveer 1/2 maand? :)
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Deze ging ook lekker gister :clap:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 9 days ago
heerlijke plaat beetje a la Toca's Miracle remix met een WP twist :)
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Fusionmania wrote:Wanneer zal deze gouden plaat eigenlijk uitkomen na de officiële preview? :D
In mijn wereld: nooit
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
WZY wrote:
Fusionmania wrote:Wanneer zal deze gouden plaat eigenlijk uitkomen na de officiële preview? :D
:')
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Ligt eraan.. Kan FUSION130 worden (midden-eind januari) of FUSION132-later (februari-later). Is in ieder geval nog niet bekend :)

Wat een plaat trouwens! Kippenvel op Qountdown! :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
WZY wrote:
Oh jij vind deze niet zo goed? Was me nog niet opgevallen :P

Ik vind hem zelf niet bijzonder, maar ook niet dramatisch slecht. Ik kan me voorstellen dat veel mensen dit erg kunnen waarderen. Maarja ik heb ook een heeeeel klein beetje het gevoel dat sommige mensen niet verder dan de naam 'Wasted Penguinz' kijken.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik denk dat het vooral aan de basslines en lange breaks ligt bij Wasted Penguinz.
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Cruelty wrote:Code Black blijft lekkere tracks maken :) .
zie hier toch meer van WP in terug ^^
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Nice :thumbup:
J
Neem aan dat die dan samen gereleased word met die andere collab?
tenminste, dat verwacht ik, release duurd denk ik niet lang als de officiele preview eral is door fusion zelf. :)
R
Hardtraxxer
184 posts member since 2012
last seen Apr 2012
heeel vet :D
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Fijn dat ´gegil´ in de 2e climax! Dat komt ook terug in ´Your Moment' vind ik wel een aangename toevoeging aan de nummers, geeft het wat meer een spacend gevoel. :woot:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Bart0ving wrote:Fijn dat ´gegil´ in de 2e climax! Dat komt ook terug in ´Your Moment' vind ik wel een aangename toevoeging aan de nummers, geeft het wat meer een spacend gevoel. :woot:
Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Daveytl wrote:
Bart0ving wrote:Fijn dat ´gegil´ in de 2e climax! Dat komt ook terug in ´Your Moment' vind ik wel een aangename toevoeging aan de nummers, geeft het wat meer een spacend gevoel. :woot:
Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.
Jij gaat naar een feest waar je voor betaald en gaat dan lachen om een geluidje in een nummer ipv losgaan?
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
emmerick wrote:
Daveytl wrote:
Jij gaat naar een feest waar je voor betaald en gaat dan lachen om een geluidje in een nummer ipv losgaan?
Wat ben jij een fantastische aanwinst voor HT. >.<

Vind het zelf niet zo'n interessante track, is ook niet helemaal (of helemaal niet) mijn stijl. Dat gegil geeft wel wat meer feeling maar vind het een beetje kaas :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Moet ik alles maar leuk vinden wat ik voorgeschoteld krijg? Gek dat je zo denkt :huh:

Maar het was een Fusion-avond waar ik heen ging voor Jack of Sound/ Donkey Rollers/ Zany/ Titan. Tja, toen moesten we dus ook 1,5 uur Toneshifterz aanhoren, was een drama naar mijn mening. Tja, het klinkt gewoon echt helemaal niet dat gegil.
Verder vind ik de track wel oké.
A
Die Emmerick is me er eentje, zeg :lol:
Zullen we maar in dit topic ook ontopic gaan?