Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:46 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Die Emmerick is me er eentje, zeg :lol:
Zullen we maar in dit topic ook ontopic gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:47 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.


Ik krijg juist kippenvel van dat soort stukjes. Maarja, ieder hun eigen he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Daveytl schreef:
Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.


Ik krijg juist kippenvel van dat soort stukjes. Maarja, ieder hun eigen he ;)

Ja, dat zeker. Ik neem niemand ook kwalijk dat ze het mooi vinden, maar ik kan het gewoon niet begrijpen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die achtergrond geluiden vind ik wel degelijk wat toevoegen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wou je zeggen dat er wel energie/kracht/hardheid in deze plaat zit?


Dit nummer heeft heel veel gevoel en sfeer, ook belangrijke elementen in een nummer. en Energie zit er ook in na mijn mening. Niet elk nummer hoeft hard te zijn.
Kortom, vette track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vervelend nummer. Volgens mij gaat het dit jaar dramatisch aflopen met bepaalde mainstream dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Bart0ving schreef:
Fijn dat ´gegil´ in de 2e climax! Dat komt ook terug in ´Your Moment' vind ik wel een aangename toevoeging aan de nummers, geeft het wat meer een spacend gevoel. :woot:

Blegh, dat is echt om te kotsen. Live heb ik ook alleen maar staan lachen om dat belachelijke geluidje. Zwaar dramatisch.


Jij gaat naar een feest waar je voor betaald en gaat dan lachen om een geluidje in een nummer ipv losgaan?

Gast, echt. Ik hou van melodische hardstyle en kan allerlei nieuwere varianten van hardstyle waarderen zoals wat Neilio en Omegatypez maken, ondanks dat ik in 2001 begonnen ben met hardstyle luisteren en nu ook de rauwere hardstyle kan waarderen.

Maar houd toch eens op met miepen als mensen kritiek leveren op een melodische track. Jij zegt dat je het leuk vindt, zij zeggen dat ze het niet leuk vinden. Klaar. Als je mij van een B-Front nummer hoort zeggen dat het het zoveelste hersenloze gebeuk is zonder gevoel voor muziek, ga je mij dan terugfluiten? Nee. Laat het gewoon gaan zolang mensen niet "Alles kut, enter" posten.

Sommige mensen beargumenteren namelijk wel waarom ze iets niet leuk vinden. Haak daar dan op in en zeg hoe jij dat anders ziet. Zeggen dat mensen bepaalde artiesten of labels hersenloos bashen, of het waar is of niet, helpt geen enkele discussie. Kuddegedrag, of het er nu is of niet, krijg je er niet uitgeslagen door ertegen te ageren in elke post die je maakt.

Kortom, ga alsjeblieft iets toevoegen aan de discussies hier in plaats van te wijzen op fouten van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dit geval beargumenteerde ik mijn reactie niet, maar die had ik al eens eerder gegeven.
Ben het idd eens met Meph0.
Ik ben trouwens niet iemand die hersenloos basht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:00 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
In dit geval beargumenteerde ik mijn reactie niet, maar die had ik al eens eerder gegeven.
Ben het idd eens met Meph0.
Ik ben trouwens niet iemand die hersenloos basht.


Ik heb ook geen bezwaar tegen je reactie ;)

Zal vast aan Emmerick liggen. Van wie ik het eigenlijk niet snap. Zoals ik eerder al zei, ieder z'n eigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Gunstig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind m wel vet :) Melodie zeurt me iets te lang door, maar voor een WP-track al 1248278534 keer beter dan wat ik normaal van ze hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind m wel vet :) Melodie zeurt me iets te lang door, maar voor een WP-track al 1248278534 keer beter dan wat ik normaal van ze hoor.


Wp komt harder aan laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Gunstig :whistle:


Gunstig? Voor wie? Of wat bedoel je....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt hier niet warm van, klinkt weer als zo'n 13-in-een-dozijn track :yawn: Weinig vernieuwende sounds, intro sounds vind ik eerder vervelend dan vet. Nee dit wordt het niet voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:33 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil een release nu! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren vind ik deze best te doen, jammer dat de intro mateloos irritant is en dat gejank door de 2e climax had van mij ook niet gehoeven, maar de 1e climax kan ik goed aan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:49 
 

Hij is nog steeds niet gereleased, laten we hopen op een perfectere afwerking ^^
Vind wel echt lekker wat er ook over gezegd mag zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:07 
 
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Hij is nog steeds niet gereleased, laten we hopen op een perfectere afwerking ^^
Vind wel echt lekker wat er ook over gezegd mag zijn...



Nog niet gereleased? hij is nog niet zolang bekent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:28 
 
Hardtraxxer

Gelukkig is er dus wel 'n 2e climax, ik was even bang toen ik het nummer in HWS8 luisterde!
Vind het echt een heerlijk zwevende melodie en dan die synth eronder :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mid-intro klinkt goed! En dan de opbouw : wat een sfeer in die opbouw naar de climax toe. Kippenvelmomentje. De melo in de climax klinkt echt zeer goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De release date wordt eind Maart, April
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
De release date wordt eind Maart, April

Dan gaat hij dicht.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks