Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
niet zo zeuren dat het een remix is.

die melo is gewoon echt vet verwerkt van het orgineel af.
R
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Squid wrote:Valt me steeds vaker bij Coone op dat zijn nummers echt simpel zijn geproduceerd. Bij dit nummer word de melodie van de Mid-intro telkens herhaalt zonder ook maar een verschil. De nummers van Coone bestaan alleen maar uit Kick + Lead, bijna of geen effecten en bijgeluiden.
Coone is een hele beperkte producer, inderdaad. Simpele opbouw, saaie synths.. en echt creatief is hij ook niet.

Dit nummer is gewoon zielig. :sick:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Squid wrote:Valt me steeds vaker bij Coone op dat zijn nummers echt simpel zijn geproduceerd. Bij dit nummer word de melodie van de Mid-intro telkens herhaalt zonder ook maar een verschil. De nummers van Coone bestaan alleen maar uit Kick + Lead, bijna of geen effecten en bijgeluiden.
Net alsof het publiek van Coone daar überhaupt om geeft xd
Als er maar een melodietje is en bass.
1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
ik vind die remix nog niet zo slecht
S
2 posts member since 2011
last seen Aug 2011
Ik vind het wel wat hebben! Het klapt miss niet zo hard.. maar de melodie en de beats vind ik wel lekker klinken!

Vind juist vet, van bestaande nummers een hardstyle remix
Mag van mij wel meer van zulke tracks uitkomen...

(mijn mening)

groetuh!
Hardtraxxer
112 posts member since 2011
Rap vocalen zitten wat zacht in de mix, zijn nauwelijks te verstaan, verder wel hap-klaar ;)
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Lyst wrote:

Idd, en alleen een melodie en bass is geen hardstyle! Een nummer zonder harde kick is ook hardstyle!!!

En Coone gaat hardstyle echt verpesten als dit zo doorgaat. Met een nummer als deze, wordt het echt te commercieel.
Vooral met die simpele melodieen en die kinderachtige synth.
Zijn ego wordt echt te groot! :thumbdown:
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
MM niet verkeerd,maar doe mij maar weer zoon plaat als MONSTAH! :drool:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Ik vind hem gewoon leuk :P Scheelt natuurlijk dat ik het gewoon al geweldig vind dat The Opposites het in een rete mainstream populair nummer hebben over pillen slikken, kristal dippen en puntjes nak :thumbsup:
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Ik vind het wel een catchy nummertje, vocals vind ik niet storend ofzo en het luisterd lekker weg. Hoop dat ie hem free released :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
GT500eleanor wrote:
Lyst wrote:

Idd, en alleen een melodie en bass is geen hardstyle! Een nummer zonder harde kick is ook hardstyle!!!

En Coone gaat hardstyle echt verpesten als dit zo doorgaat. Met een nummer als deze, wordt het echt te commercieel.
Vooral met die simpele melodieen en die kinderachtige synth.
Zijn ego wordt echt te groot! :thumbdown:
Words from the Gang :)
S
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2012
last seen May 2012
(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Leuk plaatje :) . Ik stoor me niet aan die rap-vocals, melodie luistert lekker weg.