Track(s): The Opposites - Dom, Lomp & Famous (Coone Remix)
Download:
View on SoundCloud
Bron: Facebook Coone
Download:
View on SoundCloud
Bron: Facebook Coone
Coone denkt daar toch anders over jongepatrickjeb wrote:Jou titel klopt, jij wint
Kennelijk weljambekkie wrote:Don't care maargoed...
Nou inderdaad :p Was wel lachen XD met hun erbij dan!Its_Rawstyle wrote:Die ging Live gewoon super lekker vannacht op Qlimax!
Ligt aan de youtubevid.p-stylez wrote:Ligt het aan mij of lijkt de kick naar de linkerkant te worden gestuurd? Hoor in mn linker oor veel meer de kick dan in me rechter oor.. bij andere tracks hebi k dit niet, of komt het door de preview? zelf nog niet gedownload.
Ik vond dit dus écht helemaal niksIts_Rawstyle wrote:Die ging Live gewoon super lekker vannacht op Qlimax!
jezus jo neem alles nie zo serieus.. dit is alleen voor qlimax..DarkestSymphony wrote:Coone kan echt beter jump gaan maken want zijn hardstyle is echt slecht imo!
Denk niet dat hij het alleen over dit nummer heeft. Ik vind ook maar weinig van Coone écht vet.roberttt wrote:jezus jo neem alles nie zo serieus.. dit is alleen voor qlimax..DarkestSymphony wrote:Coone kan echt beter jump gaan maken want zijn hardstyle is echt slecht imo!