Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:56 
 
Hardtraxxer

niet zo zeuren dat het een remix is.

die melo is gewoon echt vet verwerkt van het orgineel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:08 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
Valt me steeds vaker bij Coone op dat zijn nummers echt simpel zijn geproduceerd. Bij dit nummer word de melodie van de Mid-intro telkens herhaalt zonder ook maar een verschil. De nummers van Coone bestaan alleen maar uit Kick + Lead, bijna of geen effecten en bijgeluiden.

Coone is een hele beperkte producer, inderdaad. Simpele opbouw, saaie synths.. en echt creatief is hij ook niet.

Dit nummer is gewoon zielig. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Valt me steeds vaker bij Coone op dat zijn nummers echt simpel zijn geproduceerd. Bij dit nummer word de melodie van de Mid-intro telkens herhaalt zonder ook maar een verschil. De nummers van Coone bestaan alleen maar uit Kick + Lead, bijna of geen effecten en bijgeluiden.

Net alsof het publiek van Coone daar überhaupt om geeft xd
Als er maar een melodietje is en bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik vind die remix nog niet zo slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:14 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het wel wat hebben! Het klapt miss niet zo hard.. maar de melodie en de beats vind ik wel lekker klinken!

Vind juist vet, van bestaande nummers een hardstyle remix
Mag van mij wel meer van zulke tracks uitkomen...

(mijn mening)

groetuh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rap vocalen zitten wat zacht in de mix, zijn nauwelijks te verstaan, verder wel hap-klaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:55 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Squid schreef:
Valt me steeds vaker bij Coone op dat zijn nummers echt simpel zijn geproduceerd. Bij dit nummer word de melodie van de Mid-intro telkens herhaalt zonder ook maar een verschil. De nummers van Coone bestaan alleen maar uit Kick + Lead, bijna of geen effecten en bijgeluiden.

Net alsof het publiek van Coone daar überhaupt om geeft xd
Als er maar een melodietje is en bass.



Idd, en alleen een melodie en bass is geen hardstyle! Een nummer zonder harde kick is ook hardstyle!!!

En Coone gaat hardstyle echt verpesten als dit zo doorgaat. Met een nummer als deze, wordt het echt te commercieel.
Vooral met die simpele melodieen en die kinderachtige synth.
Zijn ego wordt echt te groot! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:15 
 
Hardtraxxer

MM niet verkeerd,maar doe mij maar weer zoon plaat als MONSTAH! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem gewoon leuk :P Scheelt natuurlijk dat ik het gewoon al geweldig vind dat The Opposites het in een rete mainstream populair nummer hebben over pillen slikken, kristal dippen en puntjes nak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:40 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel een catchy nummertje, vocals vind ik niet storend ofzo en het luisterd lekker weg. Hoop dat ie hem free released :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Lyst schreef:
Squid schreef:
Valt me steeds vaker bij Coone op dat zijn nummers echt simpel zijn geproduceerd. Bij dit nummer word de melodie van de Mid-intro telkens herhaalt zonder ook maar een verschil. De nummers van Coone bestaan alleen maar uit Kick + Lead, bijna of geen effecten en bijgeluiden.

Net alsof het publiek van Coone daar überhaupt om geeft xd
Als er maar een melodietje is en bass.



Idd, en alleen een melodie en bass is geen hardstyle! Een nummer zonder harde kick is ook hardstyle!!!

En Coone gaat hardstyle echt verpesten als dit zo doorgaat. Met een nummer als deze, wordt het echt te commercieel.
Vooral met die simpele melodieen en die kinderachtige synth.
Zijn ego wordt echt te groot! :thumbdown:

Words from the Gang :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:33 
 
Hardtraxx Newbie

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje :) . Ik stoor me niet aan die rap-vocals, melodie luistert lekker weg.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks