Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2025 10:36 

Hardtraxx Veteran

Spitfire - Licht & Schatten EP (SSR171)

Label: Savage Squad Recordings
WEB release: 04/04/2025

Tracks:
01. Licht & Schatten
02. Smile At The Pain
03. My Strength (with Captivator)
04. Monster (with Terminal)

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2025 11:05 

Hardtraxxer

Past wel precies in mijn straatje dit. My strength klinkt alleen wel een beetje alsof ie aan t einde van de productie gewoon op een lager BPM is gezet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2025 11:28 

Hardtraxx Veteran

Wat een gruwelijke EP is dit, krijg een beetje Vazard vibes. Heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2025 11:41 

Hardtraxx Veteran

Zo, dit zijn serieuze bommen. Ik trek deze stijl ook erg goed en ik snap de Vazard-vergelijking wel. Volgens Partyflock staat hij o.a. op Defqon en Decibel. Ik ben wel down om deze sets eens te checken. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 15:49 

Hardtraxx Elite

Alles qua sounds heel dik maar bpm is wel heeel laag (ben ik gewend geraakt aan hogere bpms en heb ik het mis of is dit ruim onder de 150?), kan er niet echt lekker inkomen daardoor.

Snap btw wel dat deze muziek minder goed zou klinken op een wat hoger bpm dus dat dit zo hoort maar meh. Verder wel lekker grimmig, daar niet van.

Edit: 148 dus, hmm. Klinkt door de verhoging van bpm in de scene in het algemeen echt als 140 ofz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 16:17 

Hardtraxx Veteran

Vind het lagere bpm juist fucking vet, komt goed tot z'n recht op deze manier. Leipe platen dit. Vet stijltje, doet me op de één of andere manier ook wel weer denken aan het eerste Malice spul op Gearbox destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 16:25 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Vind het lagere bpm juist fucking vet, komt goed tot z'n recht op deze manier. Leipe platen dit. Vet stijltje.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 16:34 

Hardtraxx Elite

Zeker uniek en niks op tegen btw, daar niet van, maar gewoon wennen voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 18:52 

Hardtraxx Elite

Heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 19:57 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Ja ik heb normaliter wel hetzelfde als jij omdat je zo gewend bent aan dat opgefokte bpm van tegenwoordig, maar vond het bij deze platen geen seconde opvallend omdat het gewoon klopt bij de rest van de track ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 20:18 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:

Ja ik heb normaliter wel hetzelfde als jij omdat je zo gewend bent aan dat opgefokte bpm van tegenwoordig, maar vond het bij deze platen geen seconde opvallend omdat het gewoon klopt bij de rest van de track ofzo.

Ja, snap ik boss. Voordat ik deze EP aanklikte in de gym was ik uptempo aan het luisteren dus dat zal ook wel meespelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 19:51 

Hardtraxxer

MYTZE schreef:
corneelwr schreef:
Vind het lagere bpm juist fucking vet, komt goed tot z'n recht op deze manier. Leipe platen dit. Vet stijltje.

:yes:

+ 1
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle