Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
J
5 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Hallo gasten!

Ik draai al tijdje met een behringer VMX 300. Mijn vraag is of er mensen zijn met ervaring met dit mengpaneel. Ik wil namelijk graag mijn eigen setjes terug luisteren, maar weet alleen niet hoe!
Iemand een idee?!
Hier een foto van de achterkant!

Image
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Tulp naar mini jack moet je dan volgens mij hebben. Tulp in de ''Tape'' ingang en de mini jack in de opname ingang van je PC of laptop
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
juppers wrote:
behringer VMX 300.
Van t weekend ook voor t eerst mee gedraait... ben niet verwend ofzo maar ik vind t een klotuuuh ding sorry :whistle:

Enneh, setjes terug luisteren doe je toch gewoon door te recorden op je pc..koop een minijack plug en sluit aan op de record uitgang vn je mixer na de line-in van je geluidskaart (blauw inputje) en afstellen op de juiste volume.

Image
J
5 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Oke, bedankt! Ik zal is kijken of dat werkt!
En dan lekker opnemen met audacity of niet?

Haha, ja dat is natuurlijk eigen ervaring. Om lekker thuis te beetje te draaien en oefenen en alles is het goed genoeg voor mij!
Aangezien ik in een kroeg werk hou ik het aardig bij op een DJM-800 met 2x 2000's!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Lekker opnemen met Audacity jha, of elk ander programma
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
juppers wrote: Haha, ja dat is natuurlijk eigen ervaring. Om lekker thuis te beetje te draaien en oefenen en alles is het goed genoeg voor mij!
Aangezien ik in een kroeg werk hou ik het aardig bij op een DJM-800 met 2x 2000's!
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar dat was me mening erover omdat ik er voor t eerst op draaide op een feestje :)