Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:50 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo gasten!

Ik draai al tijdje met een behringer VMX 300. Mijn vraag is of er mensen zijn met ervaring met dit mengpaneel. Ik wil namelijk graag mijn eigen setjes terug luisteren, maar weet alleen niet hoe!
Iemand een idee?!
Hier een foto van de achterkant!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tulp naar mini jack moet je dan volgens mij hebben. Tulp in de ''Tape'' ingang en de mini jack in de opname ingang van je PC of laptop
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

juppers schreef:

behringer VMX 300.


Van t weekend ook voor t eerst mee gedraait... ben niet verwend ofzo maar ik vind t een klotuuuh ding sorry :whistle:

Enneh, setjes terug luisteren doe je toch gewoon door te recorden op je pc..koop een minijack plug en sluit aan op de record uitgang vn je mixer na de line-in van je geluidskaart (blauw inputje) en afstellen op de juiste volume.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 12:39 
 
Hardtraxx Newbie

Oke, bedankt! Ik zal is kijken of dat werkt!
En dan lekker opnemen met audacity of niet?

Haha, ja dat is natuurlijk eigen ervaring. Om lekker thuis te beetje te draaien en oefenen en alles is het goed genoeg voor mij!
Aangezien ik in een kroeg werk hou ik het aardig bij op een DJM-800 met 2x 2000's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker opnemen met Audacity jha, of elk ander programma
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

juppers schreef:
Haha, ja dat is natuurlijk eigen ervaring. Om lekker thuis te beetje te draaien en oefenen en alles is het goed genoeg voor mij!
Aangezien ik in een kroeg werk hou ik het aardig bij op een DJM-800 met 2x 2000's!


Heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar dat was me mening erover omdat ik er voor t eerst op draaide op een feestje :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner