Klinkt goed
.
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix) / Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix) (DIGI018)
- View the latest post: Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (FUSION054-5)
- View the latest post: Nuracore @ The Donkey Foundation (Donkey Rollers Tribute)
- View the latest post: Donkey Rollers - Immeasurably (Axe Loves The Donkey Bass Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Pakt me nog niet. Intro doet me overigens denken aan Virus. Hoopte eigenlijk op een remix van Crump of Samara.
Intro en outro zijn vet, doet me een beetje denken aan Virus, maar wel vet.
Melodie weet me niet te pakken en die synth heb ik ook al te vaak gehoord lijkt wel, helemaal bij Fusion.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
intro heeft indd wat weg van virus maar wel echt heel vet gedaan dit jongens 
heeerlijk maar dat kan ook niet anders dan een remix van de Donkey Rollers 
Fijn plaatje echt wat een kippevel 
Van Samara mogen ze afblijven :p Zo'n dikke track nog altijdKepro wrote:Pakt me nog niet. Intro doet me overigens denken aan Virus. Hoopte eigenlijk op een remix van Crump of Samara.
Revolution is here vondk nooit echt speciaal, dus wel fijn dat hij geremixed wordt
Eenschdawasiknie wrote:Heerlijke typische DR-plaat. Jammer dat het 2e deel van de climax maar zo kort duurt, dat vind ik het enige min/teleurstellingspuntje.
u germanPiaaa wrote:Eenschdawasiknie wrote:Heerlijke typische DR-plaat. Jammer dat het 2e deel van de climax maar zo kort duurt, dat vind ik het enige min/teleurstellingspuntje.
U Ontopicroberttt wrote:u germanPiaaa wrote:Eenschdawasiknie wrote:Heerlijke typische DR-plaat. Jammer dat het 2e deel van de climax maar zo kort duurt, dat vind ik het enige min/teleurstellingspuntje.
climax weet me nog niet te boeien, wel lekkere intro/outro 
-
S
Die melodie in de climax geeft zo'n heerlijke energie. Zelfde idee als bij innocent!