Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Yey! Digital Age gaat weer een paar platen uitgeven! :)

2 zekerheidjes om te halen, al moet ik zeggen dat Crump remix me eigenlijk iets te veel gedraaid is de laatste tijd.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Crum remix afgelopen weekend nog eens gehoord. Kon me niet overtuigen.
Nando wrote:RIH Remix wel tof
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Trollolollol! lekker op tijd! goed bezig! :lol:
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
crump remix niet al te interessant. Ze komen ook veel te laat.

Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix) heeft wel wat.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
wat mij part gooien ze die releases wat op schema. het lijkt nu wel of ze even rond de tafel hebben gezeten om af te spreken of ze weer is wat de deur uit zouden doen. dan hoeft t niet wekelijks, maar dit lijkt nergens op :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
delange wrote:wat mij part gooien ze die releases wat op schema. het lijkt nu wel of ze even rond de tafel hebben gezeten om af te spreken of ze weer is wat de deur uit zouden doen. dan hoeft t niet wekelijks, maar dit lijkt nergens op :P
Dear fans,

There are still some unreleased tracks of the E=nc2 album. The reason is the labelrights are spreaded and this had escaped our thoughts. We"ll release these tunes ASAP! We"ll also give away a free track within a few days.

Huggs,

NC
Hardtraxxer
452 posts member since 2012
last seen Jan 2015
In plaats van dat eerst hun huiswerk doen voordat ze gaan schreeuwen lekker op tijd, dat duurde lang noemmaar op!

Beide lekkere releases!

edit: Wat mijn bovenganger zij dus..
Hardtraxxer
63 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Jaa, deze vind ik leuk :)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Crump Remix is wel een aardig plaatje, maar is nog steeds wel 10x minder dan het origineel. RIH Remix vind ik op de 2e climax na maar een saaie plaat. -.-
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Ben ik dan de enigste die Crump remix echt dik vind? Het origineel overtreft ie niet, maar mag er zeker wel wezen. RiH trouwens ook ^^
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
emmerick wrote:
Dear fans,

There are still some unreleased tracks of the E=nc2 album. The reason is the labelrights are spreaded and this had escaped our thoughts. We"ll release these tunes ASAP! We"ll also give away a free track within a few days.

Huggs,

NC
Vind dat geen goed excuus, helemaal niet als de track Revolution Is Here geremixt is door een ''artiest'' die eerst bij hetzelfde label zat als waar de rechten van het origineel liggen.

Ook liggen de rechten van Crump bij Fusion dan denk ik, maar hoezo moet daar zo moeilijk over gedaan worden...
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
MikezDJ wrote:In plaats van dat eerst hun huiswerk doen voordat ze gaan schreeuwen lekker op tijd, dat duurde lang noemmaar op!

Beide lekkere releases!

Dus eerst nummers maken en dan copyrights fixen? hmm klinkt logische allemaal xd.
Maarja het zijn geen slechte tracks natuurlijk maar ze komen gewoon veel te laat.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Remix van RiH kan niet tippen aan het origineel, Crump remix daarentegen vind ik echt een dijk van een plaat :drool:
Wel jammer dat dit zo laat komt -.-
Hardtraxxer
452 posts member since 2012
last seen Jan 2015
RoBinVdHaRdStYleR wrote:
MikezDJ wrote:In plaats van dat eerst hun huiswerk doen voordat ze gaan schreeuwen lekker op tijd, dat duurde lang noemmaar op!

Beide lekkere releases!

Dus eerst nummers maken en dan copyrights fixen? hmm klinkt logische allemaal xd.
Maarja het zijn geen slechte tracks natuurlijk maar ze komen gewoon veel te laat.

Misschien omdat er met de tracks op de cd niet te mixen valt..?
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Crump remix: strontvervelend, duurt ontzettend lang. Daarnaast is die plaat al 394 keer geremuxxed en ge-edit door de NC zelf. Ben al een poosje uitgecrumpd.

Revolution is here: origineel is wat mij betreft 1 van de betere mainstreamplaten ooit. Hoor hier in de remix niks meer van terug. Wel gewoon een goeie duistere plaat.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Gangsterdwerg wrote:Crump remix: strontvervelend, duurt ontzettend lang. Daarnaast is die plaat al 394 keer geremuxxed en ge-edit door de NC zelf. Ben al een poosje uitgecrumpd.
Dit.

En die RIH remix heeft totaal niks met het origineel te maken...komt ook niet in de buurt van met die slappe kicks. DR onwaardig bijna.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Crump remix is erg vet, Revolution is here ook. Samen met Back 2 Basics de beste release op Digital Age. :D
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Crump remix. Tsja. Voegt nul toe en veel vind ik er ook niet aan. De RiH remix vind ik wel aardig, maar het ritme van die screeches in de midintro doet me wel een beetje veel denken aan Virus (wat opzich niet heel vervelend is, maar toch). Op de climax na een prima duistere plaat, maar de kicks zijn voor mij echt een afknapper.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Lekkere release hoor!
Crump is wat overrated nu maar erg lekker plaatje imo! Revolution is Here vind de mindere van de 2..
Hardtraxxer
178 posts member since 2009
last seen Jun 2020
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
BuzzLightyear wrote:Crump remix. Tsja. Voegt nul toe en veel vind ik er ook niet aan. De RiH remix vind ik wel aardig, maar het ritme van die screeches in de midintro doet me wel een beetje veel denken aan Virus (wat opzich niet heel vervelend is, maar toch). Op de climax na een prima duistere plaat, maar de kicks zijn voor mij echt een afknapper.
Ik dacht de screeches ook al terug gehoord te hebben in Domination. Verder vind ik RiH een heel vette plaat. Die outro :drool:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Revolution is Here Remix. :loving:

Alleen in mijn versie gaat de intro van die track na een tijdje opeens geleidelijk een stuk harder? Beetje kut als je hem wilt mixen.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026

Beide lekkere releases!

Ga jij eens bijles Nederlands volgen.....