D
mooie trailer.. :thumbup:

ben er helaas niet bij.. had Thera en Co2 graag ng een x gezien.. achja komt nog wel :thumbsup:
veel plezier voor degene die erheen gaan ;)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Vik wrote:Waarschijnlijk aanwezig met Pecola-tje :)
Uiteindelijk toch niet aanwezig! :P
S
Ik heb hier kaarten voor gewonnen via The Limit! Alleen geen idee hoe ik hier moet geraken xd
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
stefaneke wrote:Ik heb hier kaarten voor gewonnen via The Limit! Alleen geen idee hoe ik hier moet geraken xd
Naar eindhoven en dan bus 20 ;) Kom je voor de deur ongeveer uit
S
b-ram wrote:
stefaneke wrote:Ik heb hier kaarten voor gewonnen via The Limit! Alleen geen idee hoe ik hier moet geraken xd
En dan terug? :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
stefaneke wrote:
b-ram wrote:
En dan terug? :/
same way around :P Alleen Someren is ook gewoon eigenlijk echt een kutdorp. Na het feest kom je er met de bus niet meer uit. Ik probeer taxibusjes te regelen, maar die zijn best prijzig. Iemand hier nog die nog meer terug moet ?
S
b-ram wrote: same way around :P Alleen Someren is ook gewoon eigenlijk echt een kutdorp. Na het feest kom je er met de bus niet meer uit. Ik probeer taxibusjes te regelen, maar die zijn best prijzig. Iemand hier nog die nog meer terug moet ?
Waar ga je dan met dat busje heen?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
stefaneke wrote:
b-ram wrote: same way around :P Alleen Someren is ook gewoon eigenlijk echt een kutdorp. Na het feest kom je er met de bus niet meer uit. Ik probeer taxibusjes te regelen, maar die zijn best prijzig. Iemand hier nog die nog meer terug moet ?
Naar Eindhoven terug. Ik heb een aantal vrienden die buiten Someren komen. Voor hun heb ik een taxibusje besteld. Zelf zal ik moeten blijven om af te bouwen helaas :p Als van te voren genoeg animo is kunnen we misschien nog een busje bestellen :)?
S
b-ram wrote:
stefaneke wrote:
Naar Eindhoven terug. Ik heb een aantal vrienden die buiten Someren komen. Voor hun heb ik een taxibusje besteld. Zelf zal ik moeten blijven om af te bouwen helaas :p Als van te voren genoeg animo is kunnen we misschien nog een busje bestellen :)?

Tsja, ik zou hier graag heen gaan. Maar ik moet gewoon als het feestje is afgelopen terug naar het eindhoven station zien te komen. Als er nog wat plek over is in dat taxi busje zou ik er graag met de terugweg mee in zitten ;).
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ik heb 1 plek over man :)
S
b-ram wrote:Ik heb 1 plek over man :)
1tje, das kut kheb 2 kaartjes. Neem graag een vriend mee. Je moet zeker ook tot 's ochtends vroeg afbreken?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
ja waarschijnlijk wel ja :p M'n vrienden gaan probably na 't feest nog uit in Eindhoven ofzo. Misschien kan er wel 9e persoon in de taxi, maar dat durf ik je echt neit te beloven :p
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Anders kan je altijd nog een Bed&Breakfast in de buurt boeken.. ;)
S
Edwinn wrote:Anders kan je altijd nog een Bed&Breakfast in de buurt boeken.. ;)
Nah dat word 'm niet :P.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Tot zometeen Hardtraxxers :) 1 minuut fietsen :P
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Hoe is het dit gegaan b-ram? :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
93Wesley93 wrote:Hoe is het dit gegaan b-ram? :)
Ja het was geweldig! :love:
Het was uiteindelijk helaas niet zo heel druk geworden, maar dé mensen die er waren gingen ook lekker los!
Het geluid, waar ik voorafgaande mijn twijfels bij had, was werkelijk insane... Zó goed :woot:
Echt tijdens de soundcheck hebben we buiten het gebouw een decibelniveau van tegen de 90 gemeten :P

Verder waren de setjes van alle acts ook top! Nido stond niet helemaal op zijn juiste plek op de timetable, maar dat is een goede les voor hopelijk een volgende editie :thumbup:

Al met al, voor mij was het iig een onvergetelijke avond! En wat ik van de mensen hoorde die me nog even aanspraken, hebben zij zich ook heel goed vermaakt :clap:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Kvond het naar omstandigheden een prima party. Tsja, t was vroeg voorbij en ja, t was in Someren... maar god wat hebben we weer hard lopen beuken op die Thera platen, God Damn :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
eindelijk af :)
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
ziet er leuk uit. beeldkwaliteit is wel minder maarja. idd niet echt druk.
S
Ik had daar tussen kunnen staan :mad:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ik heb 't allemaal met m'n eigen cameraatje gedaan, dus ben opzich nog wel tevreden met de kwaliteit ervan. Vooral omdat het allemaal in het donker is gefilmd.