Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:41 
 

mooie trailer.. :thumbup:

ben er helaas niet bij.. had Thera en Co2 graag ng een x gezien.. achja komt nog wel :thumbsup:
veel plezier voor degene die erheen gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Waarschijnlijk aanwezig met Pecola-tje :)

Uiteindelijk toch niet aanwezig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 15:15 
 

Ik heb hier kaarten voor gewonnen via The Limit! Alleen geen idee hoe ik hier moet geraken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik heb hier kaarten voor gewonnen via The Limit! Alleen geen idee hoe ik hier moet geraken xd

Naar eindhoven en dan bus 20 ;) Kom je voor de deur ongeveer uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:19 
 

b-ram schreef:
stefaneke schreef:
Ik heb hier kaarten voor gewonnen via The Limit! Alleen geen idee hoe ik hier moet geraken xd

Naar eindhoven en dan bus 20 ;) Kom je voor de deur ongeveer uit


En dan terug? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
b-ram schreef:
stefaneke schreef:
Ik heb hier kaarten voor gewonnen via The Limit! Alleen geen idee hoe ik hier moet geraken xd

Naar eindhoven en dan bus 20 ;) Kom je voor de deur ongeveer uit


En dan terug? :/

same way around :P Alleen Someren is ook gewoon eigenlijk echt een kutdorp. Na het feest kom je er met de bus niet meer uit. Ik probeer taxibusjes te regelen, maar die zijn best prijzig. Iemand hier nog die nog meer terug moet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:51 
 

b-ram schreef:
same way around :P Alleen Someren is ook gewoon eigenlijk echt een kutdorp. Na het feest kom je er met de bus niet meer uit. Ik probeer taxibusjes te regelen, maar die zijn best prijzig. Iemand hier nog die nog meer terug moet ?


Waar ga je dan met dat busje heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
b-ram schreef:
same way around :P Alleen Someren is ook gewoon eigenlijk echt een kutdorp. Na het feest kom je er met de bus niet meer uit. Ik probeer taxibusjes te regelen, maar die zijn best prijzig. Iemand hier nog die nog meer terug moet ?


Waar ga je dan met dat busje heen?

Naar Eindhoven terug. Ik heb een aantal vrienden die buiten Someren komen. Voor hun heb ik een taxibusje besteld. Zelf zal ik moeten blijven om af te bouwen helaas :p Als van te voren genoeg animo is kunnen we misschien nog een busje bestellen :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:30 
 

b-ram schreef:
stefaneke schreef:
b-ram schreef:
same way around :P Alleen Someren is ook gewoon eigenlijk echt een kutdorp. Na het feest kom je er met de bus niet meer uit. Ik probeer taxibusjes te regelen, maar die zijn best prijzig. Iemand hier nog die nog meer terug moet ?


Waar ga je dan met dat busje heen?

Naar Eindhoven terug. Ik heb een aantal vrienden die buiten Someren komen. Voor hun heb ik een taxibusje besteld. Zelf zal ik moeten blijven om af te bouwen helaas :p Als van te voren genoeg animo is kunnen we misschien nog een busje bestellen :)?



Tsja, ik zou hier graag heen gaan. Maar ik moet gewoon als het feestje is afgelopen terug naar het eindhoven station zien te komen. Als er nog wat plek over is in dat taxi busje zou ik er graag met de terugweg mee in zitten ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 1 plek over man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:09 
 

b-ram schreef:
Ik heb 1 plek over man :)


1tje, das kut kheb 2 kaartjes. Neem graag een vriend mee. Je moet zeker ook tot 's ochtends vroeg afbreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja waarschijnlijk wel ja :p M'n vrienden gaan probably na 't feest nog uit in Eindhoven ofzo. Misschien kan er wel 9e persoon in de taxi, maar dat durf ik je echt neit te beloven :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders kan je altijd nog een Bed&Breakfast in de buurt boeken.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:50 
 

Edwinn schreef:
Anders kan je altijd nog een Bed&Breakfast in de buurt boeken.. ;)


Nah dat word 'm niet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot zometeen Hardtraxxers :) 1 minuut fietsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is het dit gegaan b-ram? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hoe is het dit gegaan b-ram? :)

Ja het was geweldig! :love:
Het was uiteindelijk helaas niet zo heel druk geworden, maar dé mensen die er waren gingen ook lekker los!
Het geluid, waar ik voorafgaande mijn twijfels bij had, was werkelijk insane... Zó goed :woot:
Echt tijdens de soundcheck hebben we buiten het gebouw een decibelniveau van tegen de 90 gemeten :P

Verder waren de setjes van alle acts ook top! Nido stond niet helemaal op zijn juiste plek op de timetable, maar dat is een goede les voor hopelijk een volgende editie :thumbup:

Al met al, voor mij was het iig een onvergetelijke avond! En wat ik van de mensen hoorde die me nog even aanspraken, hebben zij zich ook heel goed vermaakt :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 02:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kvond het naar omstandigheden een prima party. Tsja, t was vroeg voorbij en ja, t was in Someren... maar god wat hebben we weer hard lopen beuken op die Thera platen, God Damn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ziet er leuk uit. beeldkwaliteit is wel minder maarja. idd niet echt druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:40 
 

Ik had daar tussen kunnen staan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 't allemaal met m'n eigen cameraatje gedaan, dus ben opzich nog wel tevreden met de kwaliteit ervan. Vooral omdat het allemaal in het donker is gefilmd.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten