Ja ik vind m met dat stuk van sneijder er bij nog mooier :pTel wrote:Hij is ook een de set van Thera te vinden van vorig jaar Ground Zero. Daar heb je ook de langere versie, laatst werd de track door gemixtLowrenz wrote:Ik ook wel. Wil die 2-1 track nog wel een keer horen, die was gruwelijk. Het mag snel Wish zijn.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Maarja dat was ivm het WK vorig jaar, vond het er nu niet meer bij passenRik wrote:Ja ik vind m met dat stuk van sneijder er bij nog mooier :pTel wrote:Hij is ook een de set van Thera te vinden van vorig jaar Ground Zero. Daar heb je ook de langere versie, laatst werd de track door gemixtLowrenz wrote:Ik ook wel. Wil die 2-1 track nog wel een keer horen, die was gruwelijk. Het mag snel Wish zijn.
@ Geck-o, ja snap ik wel
, lijkt me echt geniaal om daar toen bij te zijn geweest in die WK-sfeer.
Wat een fijn feestje zeg, ben benieuwd of Defqon er over heen komt, wordt moeilijk.
Vooral met de armen beuken nu ipv de beentjes he! Aardig opkomst van Hardtraxx, veel van jullie f gezien.
Vooral met de armen beuken nu ipv de beentjes he! Aardig opkomst van Hardtraxx, veel van jullie f gezien.
Piaa is toch in het gele t shirtje?
-
D
hoe Piaa altijd losgaat 
-
D
yup!Kepro wrote:Piaa is toch in het gele t shirtje?
Om bang van te worden, vooral dat stukje bij 2.40.
Rotten From The Inside
Die móet ik nog een keer live horen. Beestenplaat!
Geinig hoe Piaa dat stukje opbouw mee doet
Wel om bang van te worden inderdaad, vooral met de wetenschap dat hij daar nuchter staat.
Mooi om te zien hoe mensen van de muziek kunnen genieten.
Losgaan zelf valt wel mee
Die móet ik nog een keer live horen. Beestenplaat!
Geinig hoe Piaa dat stukje opbouw mee doet
Wel om bang van te worden inderdaad, vooral met de wetenschap dat hij daar nuchter staat.
Mooi om te zien hoe mensen van de muziek kunnen genieten.
Losgaan zelf valt wel mee
Misschien in dit filmpje niet, maar je moet is een uur naast hem staan dan weet je genoeg.Daveytl wrote:Losgaan zelf valt wel mee
Ik heb hem al wel eens gezien hoor
Alleen op verkeerde momenten denk ik.
Achja, boeit ook niks.
Ik weet dat hij hard los gaat bij wat hij mooie nummers vindt
Alleen op verkeerde momenten denk ik.
Achja, boeit ook niks.
Ik weet dat hij hard los gaat bij wat hij mooie nummers vindt
Ja davey we weten wel dat jij echt het opperbeest bent qua losgaan...
Het spijt me als ik je bang heb gemaakt, niet de bedoelingKepro wrote:Om bang van te worden, vooral dat stukje bij 2.40.
We zijn niet boos hoor!Piaaa wrote:Het spijt me als ik je bang heb gemaakt, niet de bedoelingKepro wrote:Om bang van te worden, vooral dat stukje bij 2.40.
Nou gelukkig maar!Pete wrote:We zijn niet boos hoor!Piaaa wrote:Het spijt me als ik je bang heb gemaakt, niet de bedoelingKepro wrote:Om bang van te worden, vooral dat stukje bij 2.40.
Haha
Piaa, ga je ook naar Defqon?
Nee helaas, vind em toch echt te duur ...Kepro wrote:HahaPiaa, ga je ook naar Defqon?
Jou moet ik sowieso nog een keertje meeten
JuistPiaaa wrote:Nee helaas, vind em toch echt te duur ...Kepro wrote:HahaPiaa, ga je ook naar Defqon?
Jou moet ik sowieso nog een keertje meeten
Ja, want dat bedoel ik ook echtdawasiknie wrote:Ja davey we weten wel dat jij echt het opperbeest bent qua losgaan...
Zelf sta ik ook wel stil hoor.
Als ik iets zeg over een ander, wil het nog niet zeggen dat ik mezelf 'beter' vind of zo.
Beetje rare opmerking vind ik dit van jou
Als de tijd rijp is komt dat vast goedKepro wrote:JuistPiaaa wrote:Nee helaas, vind em toch echt te duur ...Kepro wrote:HahaPiaa, ga je ook naar Defqon?
Jou moet ik sowieso nog een keertje meetendaarom en op Loudness heb ik iedereen gemist op 3-4 personen na
Piaa is wel eng
nachtmerries van gehad, steeds kwam ze gezicht naar voren hoe hij los ging.. heel eng 
Maar hij gaat wel los als een beest
Maar hij gaat wel los als een beest
-
D
roberttt wrote:Piaa is wel eng![]()
![]()
nachtmerries van gehad, steeds kwam ze gezicht naar voren hoe hij los ging.. heel eng