iemand hier ervaring mee : Hercules, Xps 5.1 70 ?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
M
Sennheiser PC 333D voor mijn verjaardag gekregen zaterdag 7.1 dolby, heerlijk geluid 
sennheiser px 100
sennheiser hd 202
sennheiser hd 205
sennheiser hd 202
sennheiser hd 205
-
HHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2009
- last seen May 2011
ik ben binnenkort jarig, en ik wil nou eigenlijk wel is goede speakers waar ik m'n buren boos mee kan maken. Het mag ongeveer 500 euro kosten. Iemand een goede site met speakers of een suggestie?
Ik heb wel een tip voor je: Ga naar een winkel en luister ernaar. Een speaker geeft altijd een karakteristiek geluid. Dat geluid ligt de ene wel goed in het gehoor, de andere niet. Ga daarom altijd even luisteren in een winkel naar speakers.Hardstyletraxx wrote:ik ben binnenkort jarig, en ik wil nou eigenlijk wel is goede speakers waar ik m'n buren boos mee kan maken. Het mag ongeveer 500 euro kosten. Iemand een goede site met speakers of een suggestie?
-
HHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2009
- last seen May 2011
Klinkt als goed advies, dank u!
Heb deze set nu ongeveer een jaar in bezit en hij bevalt zeer goed!!jeone wrote:iemand hier ervaring mee : Hercules, Xps 5.1 70 ?
+ ziet er prima uit, niet te groot, geluid is top
- kabeltjes, als je de bass dichtbij hebt staan lijkt er vrij weinig uit te komen maar wanneer je een verdieping lager staat dreunt het als een malle
-
S
Kheb nog altijd een Steelseries Siberia en een Sennheiser HD202
.
Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar als je de mogelijkheid hebt zou ik hier eens een bezoekje brengen: http://WWW.Musicstore.comKhadber wrote:Hardstyletraxx wrote:ik ben binnenkort jarig, en ik wil nou eigenlijk wel is goede speakers waar ik m'n buren boos mee kan maken. Het mag ongeveer 500 euro kosten. Iemand een goede site met speakers of een suggestie?
Wel leuk voor de buren natuurlijk, ik moet ook eens nieuwe boxen gaan halen als ik dit zo lees....Vik wrote:Dat heb ik inderdaad ook gedaan. Voor dat geld wil je geen miskoop doen. Ik was naar de Feedback in Eindhoven gegaan, om te luisteren welke speaker het lekkerste klonk. Voor mij is dat toen de KRK RP6 geworden. Had ook geld voor de RP8, maar daar (vond ik) te veel bass in zitten en mijn kamer is al niet zo heel groot.Khadber wrote:Ik heb wel een tip voor je: Ga naar een winkel en luister ernaar. Een speaker geeft altijd een karakteristiek geluid. Dat geluid ligt de ene wel goed in het gehoor, de andere niet. Ga daarom altijd even luisteren in een winkel naar speakers.Hardstyletraxx wrote:ik ben binnenkort jarig, en ik wil nou eigenlijk wel is goede speakers waar ik m'n buren boos mee kan maken. Het mag ongeveer 500 euro kosten. Iemand een goede site met speakers of een suggestie?