Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 hours ago
T
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Aug 2012
daarom, iemand die miscchien wil sponsoren?
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Je kunt toch als prijs doen dat de 2 beste tracks gereleased worden op een digitaal label.
En dan zorg je dat er gewoon meer reclame komt en met de admin van Hardtraxx afspreekt dat er ook wat reclame op de frontpage komt etc..
T
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
dat is wel een goeie, alleen welke label zou zoiets willen doen?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
thedutchrages wrote:dat is wel een goeie, alleen welke label zou zoiets willen doen?
kijk op pagina 2 van dit topic kijk naar wat paraphaze schreef ;)
T
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
ik heb het er mee eens, en dan gewoon een producers contest of remix contest?
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
bij anticlimax zou ik wel mee willen doen :D daar hou ik wel van, beetje zagen :D
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik kan geen anticlimaxen maken, is ook niet mijn stijl, maar ik ben benieuwd wat er uit komt
R
Hardtraxx Veteran
The Indicator wrote:Ik kan geen anticlimaxen maken, is ook niet mijn stijl, maar ik ben benieuwd wat er uit komt
zo moeilijk is het tog niet gewoon een leuke break met een leuke melo en dan gewoon beuken en wat screeches, synth, sounds etc...
Hardtraxxer
127 posts member since 2010
last seen 53 minutes ago
Ik zal ook wel een poging wagen :)
T
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
wil je een productie contest of remix contest?
R
Hardtraxx Veteran
thedutchrages wrote:wil je een productie contest of remix contest?
nou als je remix contest doet moet je goed weten welke tracks. het moeten tracks zijn die niet/weinig geremixt zijn en het moeten ook tracks zijn waar anticlimax bij past. je moet dan ook wel de midi's hebben maar ik heb honderden midi's dus pm mij maar als je wat zoekt. en laten we anders een poll houden hierover of we een remix of productie contest houden ;)
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
the sidespinnars wrote:
The Indicator wrote:Ik kan geen anticlimaxen maken, is ook niet mijn stijl, maar ik ben benieuwd wat er uit komt
zo moeilijk is het tog niet gewoon een leuke break met een leuke melo en dan gewoon beuken en wat screeches, synth, sounds etc...
Nou, tis niet mijn stijl, houd niet echt van anticlimaxen(paar zijn wel leuk) dus ik sla over
T
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
eerlijk gezegt heb ik ook liever gewoon remix contest, ik zou best mijn track (this is how we are,) midi voor weg willen geven. en jury wil ik me ook best voor aanmelden, alleen moet ik die knaap van hard skilzz nog even spreken over release.

http://www45.zippyshare.com/v/42781628/file.html het is alleen de defqone one edit, niet dat ik die in ga leveren. maar was de test. t draait om de melodie mensen.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
thedutchrages wrote:eerlijk gezegt heb ik ook liever gewoon remix contest, ik zou best mijn track (this is how we are,) midi voor weg willen geven. en jury wil ik me ook best voor aanmelden, alleen moet ik die knaap van hard skilzz nog even spreken over release.

http://www45.zippyshare.com/v/42781628/file.html het is alleen de defqone one edit, niet dat ik die in ga leveren. maar was de test. t draait om de melodie mensen.

Waarom zou je een remix willen releasen xd?
R
Hardtraxx Veteran
ik heb liever productie contest met als thema anticlimax ;)
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
the sidespinnars wrote:ik heb liever productie contest met als thema anticlimax ;)
Sluit ik me bij aan. Maar we komen nergens als er niet iemand is die zegt: 'oke, ik wil 't best organiseren.'
Waarom blijft iedereen maar zeveren over wat het moet worden. Hak gewoon die knoop door...
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Mannonymous wrote:
the sidespinnars wrote:ik heb liever productie contest met als thema anticlimax ;)
Sluit ik me bij aan. Maar we komen nergens als er niet iemand is die zegt: 'oke, ik wil 't best organiseren.'
Waarom blijft iedereen maar zeveren over wat het moet worden. Hak gewoon die knoop door...
Remix/productie/anti-qlimax contest
Daar verder!