Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 14:09 
 
Hardtraxxer

daarom, iemand die miscchien wil sponsoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 18:38 
 
Hardtraxxer

Je kunt toch als prijs doen dat de 2 beste tracks gereleased worden op een digitaal label.
En dan zorg je dat er gewoon meer reclame komt en met de admin van Hardtraxx afspreekt dat er ook wat reclame op de frontpage komt etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 18:59 
 
Hardtraxxer

dat is wel een goeie, alleen welke label zou zoiets willen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

thedutchrages schreef:
dat is wel een goeie, alleen welke label zou zoiets willen doen?

kijk op pagina 2 van dit topic kijk naar wat paraphaze schreef ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 11:09 
 
Hardtraxxer

ik heb het er mee eens, en dan gewoon een producers contest of remix contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 00:11 
 
Hardtraxxer

bij anticlimax zou ik wel mee willen doen :D daar hou ik wel van, beetje zagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan geen anticlimaxen maken, is ook niet mijn stijl, maar ik ben benieuwd wat er uit komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Ik kan geen anticlimaxen maken, is ook niet mijn stijl, maar ik ben benieuwd wat er uit komt

zo moeilijk is het tog niet gewoon een leuke break met een leuke melo en dan gewoon beuken en wat screeches, synth, sounds etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal ook wel een poging wagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 11:11 
 
Hardtraxxer

wil je een productie contest of remix contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

thedutchrages schreef:
wil je een productie contest of remix contest?

nou als je remix contest doet moet je goed weten welke tracks. het moeten tracks zijn die niet/weinig geremixt zijn en het moeten ook tracks zijn waar anticlimax bij past. je moet dan ook wel de midi's hebben maar ik heb honderden midi's dus pm mij maar als je wat zoekt. en laten we anders een poll houden hierover of we een remix of productie contest houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
The Indicator schreef:
Ik kan geen anticlimaxen maken, is ook niet mijn stijl, maar ik ben benieuwd wat er uit komt

zo moeilijk is het tog niet gewoon een leuke break met een leuke melo en dan gewoon beuken en wat screeches, synth, sounds etc...


Nou, tis niet mijn stijl, houd niet echt van anticlimaxen(paar zijn wel leuk) dus ik sla over
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 17:02 
 
Hardtraxxer

eerlijk gezegt heb ik ook liever gewoon remix contest, ik zou best mijn track (this is how we are,) midi voor weg willen geven. en jury wil ik me ook best voor aanmelden, alleen moet ik die knaap van hard skilzz nog even spreken over release.

http://www45.zippyshare.com/v/42781628/file.html het is alleen de defqone one edit, niet dat ik die in ga leveren. maar was de test. t draait om de melodie mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

thedutchrages schreef:
eerlijk gezegt heb ik ook liever gewoon remix contest, ik zou best mijn track (this is how we are,) midi voor weg willen geven. en jury wil ik me ook best voor aanmelden, alleen moet ik die knaap van hard skilzz nog even spreken over release.

http://www45.zippyshare.com/v/42781628/file.html het is alleen de defqone one edit, niet dat ik die in ga leveren. maar was de test. t draait om de melodie mensen.



Waarom zou je een remix willen releasen xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb liever productie contest met als thema anticlimax ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
ik heb liever productie contest met als thema anticlimax ;)

Sluit ik me bij aan. Maar we komen nergens als er niet iemand is die zegt: 'oke, ik wil 't best organiseren.'
Waarom blijft iedereen maar zeveren over wat het moet worden. Hak gewoon die knoop door...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
the sidespinnars schreef:
ik heb liever productie contest met als thema anticlimax ;)

Sluit ik me bij aan. Maar we komen nergens als er niet iemand is die zegt: 'oke, ik wil 't best organiseren.'
Waarom blijft iedereen maar zeveren over wat het moet worden. Hak gewoon die knoop door...


djs-corner/remix-productie-anti-qlimax-contest-t9082.html
Daar verder!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner