overxion - teubeuuAaAHHH
denk dat ik wel meedoe als er een leuk themaahaaa wordt verzonnen
[/quote]
+1
denk dat ik wel meedoe als er een leuk themaahaaa wordt verzonnen
+1
early hardstyle, anti climax, dubstep (alleen weten veel mensen niet hoe je dat moet produceren) verder heb ik geen ideen meer!Paraphaze wrote:heeft iemand nog ideeen??
voor thema's ofzoo??
hoezo geen early?Paraphaze wrote:early, word hem zoiezo niet voor mij,
Dubstep, is zooooo studio sessions.
ik vind early ook wel dik maar anti climax en gewoon beuken is wel dikTakkU wrote:Anti climax lijkt me eigenlijk wel een goeie voor een contest! Denk dat early niet zoveel producers zal trekken, merendeel hier is toch bezig met mainstream
http://www.hardskillzrecords.com/Luxion wrote:jij hebt een label? geef de site eens, ben wel benieuwd
't idee is eenbeetje gejat van Hard Force Records zo te zien_dp_ wrote:http://www.hardskillzrecords.com/Luxion wrote:jij hebt een label? geef de site eens, ben wel benieuwd
(Althans dat staat in zijn sig)
Dj C-Mind wrote:omdat iedereen zo in de 'raw' is tegenwoordig,
stem ik voor een raw track met een anticlimax.
mee eens??
ik wel chris;) lijkt me een goed idee! harde kicks, rauwe sounds!Dj C-Mind wrote:Dj C-Mind wrote:omdat iedereen zo in de 'raw' is tegenwoordig,
stem ik voor een raw track met een anticlimax.
mee eens??
duurde ff heDj C-Mind wrote:ow ze kunnen toch nog lezen de mensheid
het is je vergevenLuxion wrote:duurde ff heDj C-Mind wrote:ow ze kunnen toch nog lezen de mensheid
hij wou een produtie contest dus hij moet het ook zelf regelenMannonymous wrote:Volgens mij wil die pik van een paraphaze dat iemand anders het organiseerd... :')
je kunt het ook als een voorstel zien;)the sidespinnars wrote:hij wou een produtie contest dus hij moet het ook zelf regelenMannonymous wrote:Volgens mij wil die pik van een paraphaze dat iemand anders het organiseerd... :')
Je moet gewoon iemand hebben die initiatief neemt.Luxion wrote:je kunt het ook als een voorstel zien;)the sidespinnars wrote:hij wou een produtie contest dus hij moet het ook zelf regelenMannonymous wrote:Volgens mij wil die pik van een paraphaze dat iemand anders het organiseerd... :')
paraphaze heb een label zij hij tog? enuh het is wel leuk maar voor fun doe ik niet mee dat is voor mij een verspilling van tijd!thedutchrages wrote:ik zou best de contest willen organiseren, maar dan is t probleem. prijsen heb ik niet,
of we moeten t voor de fun doen.