Leuk idee, ik heb anti climax contest gekozen. Ben benieuwd wie er gaat winnen! Ik ben het niet want ik weet nog niet eens hoe ik een melodie maak in FL Studio.
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
A
Qlimax gaat niet door, het was een anti-qlimax

Echt hè? Het is gewoon een fucking climax jongens.Almighty wrote:Qlimax gaat niet door, het was een anti-qlimax
![]()
![]()
![]()
![]()
-
A
En dat het een getekende producer is die het zegt, man man man 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik wil wel meedoen met anticlimaxxxxx 
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
denk het niet, er is weinig interresse in dit nummer.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dus het word ook geen remix contest maar productie of anti climax contestthedutchrages wrote:denk het niet, er is weinig interresse in dit nummer.
volgens mij kan er beter weer een contest komen met een release tot gevolg, een maat van mij wil wel meedoen alleen heeft hij nu geen tijd :|
ik dacht is ff kijken wat voor resultaten hier geboekt zijn maar al een maand stil 
echt he, wordt ook niks meer mee gedaan denk ik 
-
RHardtraxx Veteran
nou word hier nog wat meegedaan of wa?
-
RHardtraxx Veteran
jammer had best wel zin in nog een contest 
ik ook wel,
word ook maar eens tijd dat ik weer bezig ga met die remix contest van raw inc.
ben nu de hele tijd met mn eigen dingen bezig, kweet ook al waarom mn bass steeds weg is
ben nu de hele tijd met mn eigen dingen bezig, kweet ook al waarom mn bass steeds weg is
-
RHardtraxx Veteran
idd daar moet ik ook maar is mee verder weet eindelijk waarom me synth zo dof wasSoundHound wrote:ik ook wel,
-
THardtraxxer
- 316 posts member since 2009
- last seen Aug 2015
Kom maar op met die midi
Uhh, waarom sta ik in Jury? Ik weet niet eens wat dit is?
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
pff deze is al zo oud, maar ik kreeg toen bericht van Robin (Paraphaze) die had je een x gevraagd ofzo.
maar hier kan opzich slotje op
Oke man! Ja, mij is nooit iets gevraagd, tenminste, niet dat ik me kan herinneren. Maar het is alsnog wel een leuk idee!thedutchrages wrote:pff deze is al zo oud, maar ik kreeg toen bericht van Robin (Paraphaze) die had je een x gevraagd ofzo.