Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 58 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Morgen nog een dagje drinken want bruiloft. Daarna tot de marathon van Eindhoven alcoholvrij. Heb eind september nog weekendje Madrid staan, daar nuttigen we wel paar biertjes. Maar verder 1,5 maand geen alcohol. Ben toch wel erg groot bierfanaat. Mijn vriendin denkt dat ik het niet kan volhouden
Last edited by Pipa on 25 Sep 2025 21:49, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Heb het ooit 6 of 7 dagen volgehouden. Denk niet dat ik dat ooit ga overtreffen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Ik zit nu midden in mijn droge weken. 10 sept mogen we weer.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 17 days ago
corneelwr wrote:Heb het ooit 6 of 7 dagen volgehouden. Denk niet dat ik dat ooit ga overtreffen.
Was je ziek, maat??
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Mitch wrote:
corneelwr wrote:Heb het ooit 6 of 7 dagen volgehouden. Denk niet dat ik dat ooit ga overtreffen.
Was je ziek, maat??
Toen lag hij nog aan de tiet bij z'n moeder
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 2 hours ago
Steffnov wrote:
Mitch wrote:
Was je ziek, maat??
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Steffnov wrote:
Mitch wrote:
Was je ziek, maat??
Hahah zeer accuraat vriend Steffnov :cool:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Mitch wrote:
:cool:
Wij hebben nog een kaartje over voor de zaterdag, dus mocht iemand hier interesse hebben hoor ik het wel!

Vrijdag weer even naar de Caigny, wat inkopen doen voor de adventkalender, komen weer leuke maanden aan :)
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Koelkast is weer stacked met oa LADS, Treehouse's, Other Half's, Marlowe, Fidens's, Trillium's, Brujos.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Pipa wrote:Morgen nog een dagje drinken want bruiloft. Daarna tot de marathon van Eindhoven alcoholvrij. Heb eind september nog weekendje Madrid staan, daar nuttigen we wel paar biertjes. Maar verder 1,5 maand geen alcohol. Ben toch wel erg groot bierfanaat. Mijn vriendin denkt dat ik het niet kan volhouden
Is gelukt! Paar 0.0 tussendoor. Morgen weer in de Spaanse zon een lekkere cerveza
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Adventkalender van Mr. Hop besteld. Kom maar door :cool: .
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Alm1ghty wrote:Koelkast is weer stacked met oa LADS, Treehouse's, Other Half's, Marlowe, Fidens's, Trillium's, Brujos.
Okeeeeeee dan, durf te delen! :cool:
Ik kreeg pas 'plots' een aankondiging dat een set Donck-bieren die ik besteld had onderweg was. Ik denk: huh? Blijkbaar had ik die 1,5 jaar geleden besteld voordat de brouwer überhaupt aan het brouwen was geslagen en nu waren ze klaar om te versturen. Dat was een aangename verrassing, haha.

Brouwer Evert is 'Japan'-kenner en helemaal leip van fermenteren en koken. Zo was hij patissier bij Zilte in Antwerpen, dat restaurant heeft 3 Michelin-sterren.
In zijn bieren zie je veel Japanse invloeden terug, met dus fermentatie maar ook sakura bloesem en bier gerijpt op sake vaten.
De set had de volgende 6 flessen:
Umeboshu 2023
Hana 2024
Taru 2024
Karishi Kafun 2022
Acan 2024
B. Bonka 2023

Erg benieuwd naar! Verder schuif ik de laatste tijd meer op naar een wijn-fase alhoewel er binnenkort nog wel wat speciaalbiergerelateerde dingen staan. :beer:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Nog een week keerls.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Langste maand van mn leven...
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Alm1ghty wrote:Nog een week keerls.
Yasss, echt exact nog een week. Vrijdag de 30e op dit tijdstip gaat de eerste open.
Ik koop of bestel eigenlijk zelden meer bier maar vanmorgen vroeg ik me af wat 't eerste biertje gaat worden en ik kwam er maar niet uit. Daarom voor de zekerheid maar 5 varianten Goose Island BCBS gekocht (zie > https://www.acedrinks.nl/c/producten?name=goose+island rond de 18 euro, geen geld) en wat blikken Other Half ( zie > https://www.acedrinks.nl/c/producten?name=other+half , 4.4* rating zoals Vapor Ringz voor 6 piek is echt spotgoedkoop).
Zodoende heb ik even wat te kiezen volgende week. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Met een beetje geluk heb ik Placing Flowers van Fidens op tijd binnen voor zaterdag. Hoogst beoordeelde NEIPA van 2024. :cool: