Helicaze wil die taak wel op zich nemen.MYTZE wrote:er kan wel meer naar releases, maar gebeurd al lang niet meer
Related topics
- View the latest post: Wasted Mind - I Live Upside Down (2014 Edit)
- View the latest post: DiabLik @ Upside Down 011 (Fool Forest Edition)
- View the latest post: Switch Technique/Freqax - Devoted/The Upside Down House (YSRD006)
- View the latest post: DiabLik @ Upside Down #111
- View the latest post: DiabLik & Re-Born & Verjo @ Upside Down 096
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Wel, en echt met grote afstand.Zaagkick wrote:Dit is gewoon absoluut niet de beste track van dit jaar
Idd. TOZA op nummer 1 aub.Zaagkick wrote:https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/1p8h9oo/headhunterz/
Rickzel wrote:Wel, en echt met grote afstand.Zaagkick wrote:Dit is gewoon absoluut niet de beste track van dit jaar
heerlijke plaat. komt in mn top 10
Drop je top 10 eens dan weet ik hoe serieus ik je moet nemenZaagkick wrote:Rickzel wrote:Wel, en echt met grote afstand.Zaagkick wrote:Dit is gewoon absoluut niet de beste track van dit jaar... Wat jij wil, Rickert.
@Rickzel Mix van Rebelion laatste album, DEEZL, Phuture Noize en DBSTF. Als je deze 2019 plaat ‘met afstand’ de beste van 2025 vindt, kan ik precies hetzelfde zeggen hier. Vraag me dan sowieso af of je wel naar meer dan een handjevol hardstyle artiesten hebt geluisterd dit jaar. Dat ik niet na 6 jaar trollen nog hype kan voelen voor iets zal wel deels meespelen, maar dan nog, met afstand de beste plaat van dit jaar, nee deze zou niet eens in m’n top 50 komen van dit jaar.
Last edited by Zaagkick on 01 Dec 2025 16:57, edited 2 times in total.
Het is uiteindelijk ook gewoon mijn mening welke platen ik in m'n top 10 zet natuurlijk, maar ik zou geen platen weten behalve It Will Be OK en The Upside down (mijn persoonlijke TOTY). Maar ik associeer the Upside Down ook wel met een hele mooie tijd (corona, geboorte van m'n eerste dochter) dus die plaat heeft sowieso wat meer lading.
Moet ook wel zeggen dat ik hardstyle nog nooit zo weinig heb gevolgd als dit jaar, maar voorgaande jaren wist ik de absolute meesterwerkjes er nog wel uit te pikken, zou het nu echt totaal niet meer weten.
Ben ook geen groot fan van DBSTF of Phuture Noize (meer) moet ik toegeven.
Moet ook wel zeggen dat ik hardstyle nog nooit zo weinig heb gevolgd als dit jaar, maar voorgaande jaren wist ik de absolute meesterwerkjes er nog wel uit te pikken, zou het nu echt totaal niet meer weten.
Ben ook geen groot fan van DBSTF of Phuture Noize (meer) moet ik toegeven.
Fair enough natuurlijk.
m’n lijstje zit iig niet vol met tyfus herrie (dat ga ik wel doen bij de MOH top100), heb wel gestemd op tracks die echt een kans maken.
Je bent 1 en al tyfusherrie XDXDSW WHWHAHWHZaagkick wrote:Fair enough natuurlijk.m’n lijstje zit iig niet vol met tyfus herrie (dat ga ik wel doen bij de MOH top100), heb wel gestemd op tracks die echt een kans maken.
teup kom friemelenpim__ wrote:Je bent 1 en al tyfusherrie XDXDSW WHWHAHWHZaagkick wrote:Fair enough natuurlijk.m’n lijstje zit iig niet vol met tyfus herrie (dat ga ik wel doen bij de MOH top100), heb wel gestemd op tracks die echt een kans maken.