M
Hardtraxx Veteran
14176 posts member since 2013
Verplaatst.
R
Hardtraxxer
665 posts member since 2021
last seen 8 days ago
Dit is heel vet ja. En nolz ach, hoort er een beetje bij.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
:loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Lekkere track, intro sounds zijn leuk, en alleen maar goede kicks. Eerst Vertile - Say Goodbye, nu dit, wat een verademing tov die Numb remix. Graag deze kant op met de raw scene.
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
:worship: :bomb:

Denk dat dit hun beste track tot nu toe is. En sowieso de vetste anthem van het jaar.
Artiest
197 posts member since 2016
last seen 9 days ago
allememaggies wat dik
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Delt-A wrote:Lekkere track, intro sounds zijn leuk, en alleen maar goede kicks. Eerst Vertile - Say Goodbye, nu dit, wat een verademing tov die Numb remix. Graag deze kant op met de raw scene.
Laten we hopen dat zaagkicks een enge droom waren en dit weer de standaard wordt.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Logisch kijkende naar de naam van het feest maar de vrouwen vocals (We are Supreme) doen mij keer op keer weer denken aan Supreme Team - The Ugly Side of Life xd
J
deze track vind ik niet fijn om naar te luisteren, en dat heb ik nog niet eens over de kicks/melodie/synths direct ofzo. het is gewoon ineens zon hele aanval van kabaal.

ze hebben een beetje te hard loudness war mastering gedaan. Het is voor mij te veel "in your face".
niet fijn, krijg er ook gelijk moeie oren van.

hadden ze dat minder gedaan had ik de track nog wel okay gevonden denk ik.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Jeffreylp wrote:ze hebben een beetje te hard loudness war mastering gedaan. Het is voor mij te veel "in your face". niet fijn, krijg er ook gelijk moeie oren van.

.
Hoort er wel bij, hè. Ik houd er wel van. Met zo'n dikke kick als in de anti al helemaal. Lijkt mij heerlijk om zo'n drop door een zaal heen te janken.
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Deze melodie geeft me keiharde 2009 vibes. Heerlijk
Platen die gelijk in me opkwamen Atmozfears & The Vision - Our Destiny and Bass Modulatorz & Zentiments - In The Game.

:loving: