233 km enkele reis. Feestje slaan we maar over.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Ik had het niet verwacht, maar de tickets zijn al voor 95% uitverkocht. Als het feest zelf ook positief bevalt is dat toch goed nieuws voor eventuele toekomstige opvolgers in Zeeland 
^ die 95% was de regular tickets, meen ik. Nu aangekomen bij de late bird tickets maar wel goed om te zien dat dit goed lijkt te gaan lopen.
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Klopt. Die laatste zijn nu voor 80% uitverkocht. Grote kans dat de eerste editie volledig uitverkoopt, oftewel een goede zaak. Hopelijk zorgt de organisatie voor goed geluid en show, zodat er terugkerende feestjes in Zeeland georganiseerd wordenRemi wrote:^ die 95% was de regular tickets, meen ik. Nu aangekomen bij de late bird tickets maar wel goed om te zien dat dit goed lijkt te gaan lopen.
Met onze aanwezigheid gaat dit natuurlijk geheid een succes worden.
-
KHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Timetable:
20:00-21:00 Galactixx
21:00-22:00 Phuture Noize
22:00-23:00 Vertile
23:00-00:00 B-Front
00:00-01:00 D-Sturb
01:00-02:00 Rooler
02:00-03:00 Rebelion
Hosted by MC Livid
20:00-21:00 Galactixx
21:00-22:00 Phuture Noize
22:00-23:00 Vertile
23:00-00:00 B-Front
00:00-01:00 D-Sturb
01:00-02:00 Rooler
02:00-03:00 Rebelion
Hosted by MC Livid
Ik ging er wel van uit dat galactixx zou openen en dat B-Front na Phuture Noize zou komen (met een beetje hoop op gezellig b-front b2b phuture noize) maar om daar nou Vertile tussen te zetten?
Ben benieuwd.

Ze hebben gelukkig gewoon lockers die je hier kan bestellen. "Je krijgt dan vooraf het event jouw kluis nummer en code, zodat je direct na binnenkomst je jas of tas kan opbergen." Dus komt hopelijk goed dit keer hahaDeBuurman wrote: 1 tip na het debacle van lang geleden, neem geen jas mee
Zijn er nog HT'ers die een biertje willen doen zaterdag? Ja, wij gaan er sowieso een paar doen, Cootje.
-
KHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Haha bierrrRemi wrote:Zijn er nog HT'ers die een biertje willen doen zaterdag? Ja, wij gaan er sowieso een paar doen, Cootje.
Omdat ik wat euforische plaatjes en (Galactixx) classics wil horen is m'n hoop op Galactixx gevestigd. Laat hij nou toevallig open staan voor verzoekjes en suggesties. Kom maar door!
-
KHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Envine - Let Go zou heel fijn zijnRemi wrote:Omdat ik wat euforische plaatjes en (Galactixx) classics wil horen is m'n hoop op Galactixx gevestigd. Laat hij nou toevallig open staan voor verzoekjes en suggesties. Kom maar door!
> deze staat de hele week al op repeat.
Nieuwere platen als de collab met Primeshock, Better Days en Sun Goes Down komen hopelijk wel voorbij. Wil qua oudere platen wel horen:
Dances Of The Soul (!!!!!)
Coming Home
Time To Shine
Stronger In The End.
Festuca - Pressure Waves en het Decibel 2008 anthem (D-Block & S-te-Fan remix).
Paar classics er bij en dit wordt optimaal genieten. Leukste set van de avond als eerst gehad, vrees ik.
Nieuwere platen als de collab met Primeshock, Better Days en Sun Goes Down komen hopelijk wel voorbij. Wil qua oudere platen wel horen:
Coming Home
Time To Shine
Stronger In The End.
Paar classics er bij en dit wordt optimaal genieten. Leukste set van de avond als eerst gehad, vrees ik.
Als iemand een plek met lekker geluid heeft gevonden, laat maar weten 
Beter draait ie alleen Gassie & Adriaan platen.Remi wrote:https://soundcloud.com/wootum/wootum-galactixx-tribute > deze staat de hele week al op repeat.
Coming Home
Time To Shine
Stronger In The End.
-
BHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Voor Zeeuwse begrippen een leuk feestje gehad!
Lekker de ruimte, veel bekenden en nog best prima geluid!
Lekker de ruimte, veel bekenden en nog best prima geluid!
-
KHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Geslaagd feestje gehad. Opzet en organisatorisch zat het allemaal goed in elkaar. Ook de stage en show waren dikke prima. Enige nadeel was de enorm uitgebreide controle. Labello, dopje, rescue spraytje werden allemaal geweigerd en weggegooid
Zoals verwacht heel veel bekenden gezien en lekker staan ouwehoeren hele avond.
Op instagram zette de organisatie al “see you next year”. Wat mij betreft een blijvertje in Zeeland
Zoals verwacht heel veel bekenden gezien en lekker staan ouwehoeren hele avond.
Op instagram zette de organisatie al “see you next year”. Wat mij betreft een blijvertje in Zeeland
Leuke avond gehad! Zoals verwacht (te) veel bekenden dus veel staan ouwehoeren en op sommige momenten weinig van de muziek meegemaakt. Dat was ook niet zo erg want op een aantal setjes na lag de line-up me niet zo.
Veel uptempo gehoord (helaas) en de laatste 20 minuten van Rebelion sloeg helemaal nergens op wat daar aan teringherrie voorbij kwam. Was oprecht gepikeerd.
De zaal liep redelijk snel vol maar daarentegen het laatste uur ook wel weer snel leeg. Waren toch wel wat 'dagjesmensen' die ik uit de buurt ken die gevoelsmatig kwamen kijken en die haakten wat eerder af. Publiek was overigens ook erg jong en vrij veel TikTok (techno) generatie incl. alle zonnebrilletjes, dansjes en filmpjes maar dat was voor de sfeer nog best oké.
Voor een eerste feest (alhoewel de organisatie wel ervaren is) goed geregeld: doorstroom was wel goed, toiletten ook, barren goed bemand (beter dan op menig ander feest) alleen weinig mogelijkheden om te eten en te zitten. Als het écht uitverkocht was, was dat misschien wat minder geweest. Nu gewoon goed!
Goede ontwikkeling en hopelijk komt dit volgend jaar terug.
Veel uptempo gehoord (helaas) en de laatste 20 minuten van Rebelion sloeg helemaal nergens op wat daar aan teringherrie voorbij kwam. Was oprecht gepikeerd.
De zaal liep redelijk snel vol maar daarentegen het laatste uur ook wel weer snel leeg. Waren toch wel wat 'dagjesmensen' die ik uit de buurt ken die gevoelsmatig kwamen kijken en die haakten wat eerder af. Publiek was overigens ook erg jong en vrij veel TikTok (techno) generatie incl. alle zonnebrilletjes, dansjes en filmpjes maar dat was voor de sfeer nog best oké.
Voor een eerste feest (alhoewel de organisatie wel ervaren is) goed geregeld: doorstroom was wel goed, toiletten ook, barren goed bemand (beter dan op menig ander feest) alleen weinig mogelijkheden om te eten en te zitten. Als het écht uitverkocht was, was dat misschien wat minder geweest. Nu gewoon goed!
Goede ontwikkeling en hopelijk komt dit volgend jaar terug.