Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2022 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

233 km enkele reis. Feestje slaan we maar over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had het niet verwacht, maar de tickets zijn al voor 95% uitverkocht. Als het feest zelf ook positief bevalt is dat toch goed nieuws voor eventuele toekomstige opvolgers in Zeeland :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ die 95% was de regular tickets, meen ik. Nu aangekomen bij de late bird tickets maar wel goed om te zien dat dit goed lijkt te gaan lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 11:22 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
^ die 95% was de regular tickets, meen ik. Nu aangekomen bij de late bird tickets maar wel goed om te zien dat dit goed lijkt te gaan lopen.

Klopt. Die laatste zijn nu voor 80% uitverkocht. Grote kans dat de eerste editie volledig uitverkoopt, oftewel een goede zaak. Hopelijk zorgt de organisatie voor goed geluid en show, zodat er terugkerende feestjes in Zeeland georganiseerd worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met onze aanwezigheid gaat dit natuurlijk geheid een succes worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 20:04 
 
Hardtraxxer

Timetable:

20:00-21:00 Galactixx
21:00-22:00 Phuture Noize
22:00-23:00 Vertile
23:00-00:00 B-Front
00:00-01:00 D-Sturb
01:00-02:00 Rooler
02:00-03:00 Rebelion
Hosted by MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ging er wel van uit dat galactixx zou openen en dat B-Front na Phuture Noize zou komen (met een beetje hoop op gezellig b-front b2b phuture noize) maar om daar nou Vertile tussen te zetten? :oh: Ben benieuwd.

DeBuurman schreef:
1 tip na het debacle van lang geleden, neem geen jas mee :P


Ze hebben gelukkig gewoon lockers die je hier kan bestellen. "Je krijgt dan vooraf het event jouw kluis nummer en code, zodat je direct na binnenkomst je jas of tas kan opbergen." Dus komt hopelijk goed dit keer haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2023 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog HT'ers die een biertje willen doen zaterdag? Ja, wij gaan er sowieso een paar doen, Cootje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 10:55 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Zijn er nog HT'ers die een biertje willen doen zaterdag? Ja, wij gaan er sowieso een paar doen, Cootje.

Haha bierrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ik wat euforische plaatjes en (Galactixx) classics wil horen is m'n hoop op Galactixx gevestigd. Laat hij nou toevallig open staan voor verzoekjes en suggesties. Kom maar door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 21:39 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Omdat ik wat euforische plaatjes en (Galactixx) classics wil horen is m'n hoop op Galactixx gevestigd. Laat hij nou toevallig open staan voor verzoekjes en suggesties. Kom maar door!

Envine - Let Go zou heel fijn zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/wootum/wootum-galactixx-tribute > deze staat de hele week al op repeat.
Nieuwere platen als de collab met Primeshock, Better Days en Sun Goes Down komen hopelijk wel voorbij. Wil qua oudere platen wel horen:
Dances Of The Soul (!!!!!)
Coming Home
Time To Shine
Stronger In The End.

Festuca - Pressure Waves en het Decibel 2008 anthem (D-Block & S-te-Fan remix).
Paar classics er bij en dit wordt optimaal genieten. Leukste set van de avond als eerst gehad, vrees ik. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2023 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand een plek met lekker geluid heeft gevonden, laat maar weten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2023 00:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
https://soundcloud.com/wootum/wootum-galactixx-tribute > deze staat de hele week al op repeat.
Nieuwere platen als de collab met Primeshock, Better Days en Sun Goes Down komen hopelijk wel voorbij. Wil qua oudere platen wel horen:
Dances Of The Soul (!!!!!)
Coming Home
Time To Shine
Stronger In The End.

Festuca - Pressure Waves en het Decibel 2008 anthem (D-Block & S-te-Fan remix).
Paar classics er bij en dit wordt optimaal genieten. Leukste set van de avond als eerst gehad, vrees ik. :lol:


Beter draait ie alleen Gassie & Adriaan platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2023 04:20 
 
Hardtraxx Newbie

Voor Zeeuwse begrippen een leuk feestje gehad!
Lekker de ruimte, veel bekenden en nog best prima geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2023 15:00 
 
Hardtraxxer

Geslaagd feestje gehad. Opzet en organisatorisch zat het allemaal goed in elkaar. Ook de stage en show waren dikke prima. Enige nadeel was de enorm uitgebreide controle. Labello, dopje, rescue spraytje werden allemaal geweigerd en weggegooid :thumbdown:

Zoals verwacht heel veel bekenden gezien en lekker staan ouwehoeren hele avond.
Op instagram zette de organisatie al “see you next year”. Wat mij betreft een blijvertje in Zeeland :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2023 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke avond gehad! Zoals verwacht (te) veel bekenden dus veel staan ouwehoeren en op sommige momenten weinig van de muziek meegemaakt. Dat was ook niet zo erg want op een aantal setjes na lag de line-up me niet zo.
Veel uptempo gehoord (helaas) en de laatste 20 minuten van Rebelion sloeg helemaal nergens op wat daar aan teringherrie voorbij kwam. Was oprecht gepikeerd. :lol:

De zaal liep redelijk snel vol maar daarentegen het laatste uur ook wel weer snel leeg. Waren toch wel wat 'dagjesmensen' die ik uit de buurt ken die gevoelsmatig kwamen kijken en die haakten wat eerder af. Publiek was overigens ook erg jong en vrij veel TikTok (techno) generatie incl. alle zonnebrilletjes, dansjes en filmpjes maar dat was voor de sfeer nog best oké.

Voor een eerste feest (alhoewel de organisatie wel ervaren is) goed geregeld: doorstroom was wel goed, toiletten ook, barren goed bemand (beter dan op menig ander feest) alleen weinig mogelijkheden om te eten en te zitten. Als het écht uitverkocht was, was dat misschien wat minder geweest. Nu gewoon goed!

Goede ontwikkeling en hopelijk komt dit volgend jaar terug.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten