sla kees toch helemaal de cholera inwrote:Op aanraden van The Venator wil ik hier graag vragen wie zin heeft om te vegte
Gefeliciteerd hèwrote:Over de 10000 berichten heen
Ik mag mij vanaf heden een elitaire Hardtraxxer noemen 
Fixedwrote:Indoorseizoen komt er weer aan, herinnering voor de mensen waarvan ik nog gratis bier tegoed heb!
wrote:Chroman geniet van je biertje.wrote:Oke, ik zal de personen die hebben meegedaan en Chroman een biertje geven als ik ze ergens tegenkom.wrote:Heb er ook een (als het goed is) dankzij de tips van Stan. Eerste pilske op een feest komt van mijwrote:Ik zie het biertje wel verschijnen op Defqon 2027wrote:Gisteren binnen gekregen! Heb geluk gehad zo te zienwrote:Scherp hoor dit- Iedereen die 0 punten heeft geeft 1 biertje aan ChromanZal wel een goedkoop avondje voor je worden dan
Het waren een paar mooie dagen met Drugszakje. Helaas is hij ons te snel ontnomen.
R.I.P. Drugszakje
R.I.P. Drugszakje
Had je anders verwacht nu PedaalEmre terug is?wrote:Het waren een paar mooie dagen met Drugszakje. Helaas is hij ons te snel ontnomen.
R.I.P. Drugszakje
D
Hardtraxxer
55 posts member since 2021
last seen Nov 2021
Wie is Emre?
we houden je niet tegen om deze in de pedaalemre te doenwrote:Zin om drugs te verbannen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Nakkietakkie, jij hebt echt geen recht van spreken. 
NakkieTakkie, really?wrote:Nakkietakkie, jij hebt echt geen recht van spreken.
Ik ben volgens mij wel de laatste die hier drugs gebruikt
Kunnen jullie daar in het circus niet gewoon irl tegen elkaar praten?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Had het over bannen.wrote:NakkieTakkie, really?wrote:Nakkietakkie, jij hebt echt geen recht van spreken.
Ik ben volgens mij wel de laatste die hier drugs gebruikt
Laat Tom het niet horen, die komt met gierende banden naar dit topicwrote:Haha idd wat een kleutershow
Leuk om te zien dat dit forum nog bestaat... het is jaren geleden dat ik hier nog ben ingelogd. 
De jongens van het morsdode forum weten niet van ophouden.wrote:Leuk om te zien dat dit forum nog bestaat... het is jaren geleden dat ik hier nog ben ingelogd.