eens met indy.
EinzTHArdstyler wrote:eens met indy.
EinzTHArdstyler wrote:eens met indy.
Had ik ook last van, maar het werd na een tijdje wel beter. Nog steeds niet optimaal, maar het was nog net te doen. Verder leuke episode!roy_ wrote:Heb het 10 minuten volgehouden in de auto om m vervolgens uit te zetten. Wildstylez praat zo fucking zacht dat wanneer ik m'n volume hoger zet en dbstf beginnen te praten ik ineens een stuk dover wordt
Hij maakt de muziek ook voor zichzelf en niet voor zijn fans of iemand anders (wat hij ook verteld). Op andere vlakken vergeet hij zijn fans niet en staan deze altijd op nummer 1.TBA+ wrote:Ook helemaal gezien, inderdaad een van de meest interessante![]()
Had alleen gehoopt dat RR zou uitleggen waarom hij nog nergens op classics feesten staat. Misschien heeft die daar een reden voor zoals andere dat ook hebben? Was ik we benieuwd naar.
Ben het dan ook niet eens met zijn uitspraak dat hij zijn fanbase nooit vergeet. Want in de periode 2012-2015 ofzo sloeg ik geen set van hem over als hij draaide. Laatste tijd vind ik zijn muziek niet meer mijn smaak en heb ook niet het idee dat hij nog aan die eerste fans denkt![]()
Maar zijn passie blijft wel tof om te zien