Roman Anthony presents 'Een ode aan het festivalseizoen'.Remi wrote:Mocht er een volgende sessie komen:
Remi wrote:No Roman Anthony, no party.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
Die komt morgen! Zijn nog even snel artwork aan het regelenPommer wrote:Komt ie nog online?Albatrots wrote:Helaas door omstandigheden niet kunnen kijken afgelopen zondag, maar mooi om te zien dat het een succes was. Was heel tof om die Spoontech set met Job in elkaar te zetten en zullen vast nog wel ns de samenwerking gaan opzoeken.
Nou dat merkte ik tijdens m'n setMelvinFR wrote:Volgende keer wel graag alles met beeld, dat had nog nét iets extra's.
Was goeie 5G mast maatFuzzylogic wrote:Nou dat merkte ik tijdens m'n setMelvinFR wrote:Volgende keer wel graag alles met beeld, dat had nog nét iets extra's.
Dat is zeker een optie! Maar kan ook prima een harddance mengelmoes set draaien, allebei leuk om te doen.SL8492 wrote:Met hardstyle van de beginjaren?Edwinn wrote:Leuk idee! Ben zeker bereid een setje te maken mocht er een vervolg komen! Hit me up!
Klinkt allebei heel vet in elk geval! Als het aan mij ligt zou ik graag een setje van jouw kant willen horenEdwinn wrote:Dat is zeker een optie! Maar kan ook prima een harddance mengelmoes set draaien, allebei leuk om te doen.SL8492 wrote:Met hardstyle van de beginjaren?Edwinn wrote:Leuk idee! Ben zeker bereid een setje te maken mocht er een vervolg komen! Hit me up!
Leuk gedaan!
Mocht er een 2de editie komen stuur ik graag wat in.
Mocht er een 2de editie komen stuur ik graag wat in.
Ik zou ook wel voor de volgende keer iets insturen 
In dit topic zijn we bezig met een nieuwe editie: Hardtraxx Quarantine Sessions (page 4)
Daar mag je al je ideeën neerpleuren en meedenken. Zo willen we voor de volgende keer alles met videosets doen en misschien wat grotere artiesten vragen om mee te doen.
Daar mag je al je ideeën neerpleuren en meedenken. Zo willen we voor de volgende keer alles met videosets doen en misschien wat grotere artiesten vragen om mee te doen.