Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende

Nieuwe datum 4.0
Vrijdag 20 november 5%  5%  [ 1 ]
Zaterdag 21 november 38%  38%  [ 8 ]
Vrijdag 27 november 5%  5%  [ 1 ]
Vrijdag 4 december 10%  10%  [ 2 ]
Zaterdag 5 december 38%  38%  [ 8 ]
Zaterdag 12 december 5%  5%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2020 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nuracore schreef:
Iemand anders nog iets anders gevonden toevallig?

Misschien is https://restream.io/ wel wat, je kan daar naar meerdere platformen streamen (audio + vid maar ook seperaat) en er zit een chat functie in. Mij gaat het ook niet lukken om mijzelf op te nemen, gewoon geen plek en materiaal voor. Maar met wat flyers en audiospectrums kan ik wellicht wel de stream hosten en voortijdig iets met adobe effects doen.


Van mij hoeft niet iedereen te streamen, kunnen ook van tevoren al opnemen (al dan niet met beeld) en dan achter elkaar afspelen. Ik heb van Delt-A al een set ontvangen, inclusief video. Een restream zou kunnen, kun je daarmee naar bijvoorbeeld Youtube streamen, of hoe werkt dat? Want het moet zo laagdrempelig mogelijk blijven, dus het liefst zonder account aanmaken voor de luisteraars.

Oh en een low budget doe-het-zelf poster:
https://i.imgur.com/hFhrY7p.jpg


Denk dat het gewoon een Youtube stream word. Moet wel even kijken hoe ik alle content ga vormgeven.
Weet ook niet wie alle content verzameld of jij alles stuurt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de dj's die een set doen, stuur je set of video opname even door naar mij via PB of naar [email protected].
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me trouwens handig dat iedereen zijn set minimaal 59 en maximaal 61 minuten doet. 3 minuten te lang of zo lijkt niet veel, maar als iedereen dat doet loop je bij de laatste set al een half uur uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Lijkt me trouwens handig dat iedereen zijn set minimaal 59 en maximaal 61 minuten doet. 3 minuten te lang of zo lijkt niet veel, maar als iedereen dat doet loop je bij de laatste set al een half uur uit.


Had dit ook al in gedachten. Ik zit netjes op 59:21. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie hebben er allemaal gefilmd tijdens het opnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er werd laatst gesproken over een groothoeklens in de hardtraxx whatsapp groep, dus ik denk Bionicle wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga vanavond opnemen, indien het lukt ga ik beeld erbij opnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 15:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Set is net af hier, helaas zonder beeld. Volgens mij is ie wel goed gelukt, dus ben benieuwd wat de kritische luisteraars er van vinden. :D

PS: hij is iets te kort (57 min), dus je kan een minuut of 2 erbij snoepen Stan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit op 1 uur en 3 minuten, dus dat klikt mooi in elkaar @Zenda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Wie hebben er allemaal gefilmd tijdens het opnemen?


Ik weet dat Nuracore er beeld bij heeft. Ikzelf heb geen beeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wegens het succes van afgelopen editie en de velen verzoeken, lijkt het mij leuk om nog een editie van Quarantine Sessions te organiseren. Als we het te vaak doen, zal de hype wel een beetje afnemen, dus het moet niet al te snel terugkeren. Een mooie datum lijkt mij dus:

31 mei 2020

Dit is met Pinksteren, dus net als afgelopen weekend heeft bijna iedereen maandag vrij. Daarnaast is het pas over 1,5 maand, dus heeft iedereen die hier draait genoeg tijd om zijn set en video voor te bereiden. Je ziet het goed, video! Want uit de reacties bleek dat het toch wel het leukste is als iedereen beeld bij zijn set heeft. (En het is minder werk voor degene die gaat streamen @nuracore?)
Ben jij bereid om hier aan mee te werken? Stuur me dan een berichtje. Vermeld hierbij ook wat voor themaset je wil draaien. Hiermee kan beter een timetable worden ingedeeld + het trekt mensen beter als je een bepaald thema hebt zoals “Fusion Tribute” of “Back to 2005” in plaats van simpelweg jouw relatief onbekende DJ-naam.
De video mag heel simpel zijn, we gebruiken hier geen professionele apparatuur. Een mobiele telefoon met genoeg opslag voor een uur beeldmateriaal is al voldoende. Heb je een te lelijk hoofd voor beelden? Richt je camera gewoon op de decks, zie de vorige livestream voor wat voorbeelden.

Het blijft natuurlijk een initiatief van de gehele Hardtraxx community, dus jullie mogen allemaal meedenken!
- Wat vinden jullie bijvoorbeeld van deze datum?
- Wat kan er nog beter ten opzichte van vorige editie?
- Zouden jullie het leuk vinden als we wat bekendere artiesten van het forum vragen, die goed op zo'n stream passen? Ik noem een DJ Thera, Vyral, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je leuk! Zou hem alleen iets naar voren halen (half Mei bijvoorbeeld).
Hopen dat DELT-A weer mee doet voor een vinyl setje want dat was echt heerlijk de vorige keer.

En qua artiesten, zou gaaf zijn om er 1 of 2 (duo mag ook) artiesten er bij te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even de beslissingen van volgende week afwachten voor de zekerheid maar de zondag van een lang weekend is inderdaad een mooie datum. Daarnaast denk ik dat veel artiesten wel aan dit initiatief mee willen werken. Zoals je noemt een Thera of Vyral maar ook 2Faced (Rickzel) en Cryex zijn hier redelijk actief dus zou wel tof zijn als zij ook een setje willen doen.

Verder zou ik zo min mogelijk mensen mee laten doen die vorige keer al een set hebben ingezonden. Zou zelf graag nog een set willen doen maar ik denk dat er vanuit andere forumleden genoeg animo is om een setje te doen.

En nu je toch live publiek hebt, een uurtje DJ battle concept dat mensen daarna een poll in kunnen vullen lijkt me wel vet. Als je dat vroeg op de dag doet of vlak voor/na een bekende artiest heb je best veel mensen die gaan stemmen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker goed initiatief. Voor mij hoeft het niet perse naar voren gehaald te worden, maar anders is eventueel de dag van Hemelvaart een goede optie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Cryex

Dan wel een setje met alleen z'n Spoontech releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht nog even af voordat ik mijzelf opgeef als dj. Zat andere Forum dj's die dit ook wel willen gaan doen denk ik :) Maar inderdaad een gast artiest is ook wel leuk (Primeshock??)

Verder zou ik het gewoon bij deze community houden. Mij gaat het niet zo zeer om het aantal views of externe personen erbij betrekken. Zeker niet omdat het niet uit naam van Hardtraxx word gedaan maar gewoon een lolletje onderling (toch?)

Verder vond ik het wel perfect dat de line-up en timetable precies aansloot aan elkaar. Je hoorde gewoon alles wel voorbij komen en juist in de volgorde die je wilt hebben. En de verschillende 'shows' is ook erg leuk (ode aan InQontrol bijv, Feel Good etc,). Ik zou dit opzetje weer gebruiken (maar dan andere 'shows' natuurlijk :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb weer een Poll toegevoegd waarmee je kan stemmen op je voorkeursdatum. Het betreft Bevrijdingsdag, een aantal data in het Hemelvaartsweekend en 2 dagen in het Pinksterweekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik wacht nog even af voordat ik mijzelf opgeef als dj. Zat andere Forum dj's die dit ook wel willen gaan doen denk ik :) Maar inderdaad een gast artiest is ook wel leuk (Primeshock??)

Verder zou ik het gewoon bij deze community houden. Mij gaat het niet zo zeer om het aantal views of externe personen erbij betrekken. Zeker niet omdat het niet uit naam van Hardtraxx word gedaan maar gewoon een lolletje onderling (toch?)

Verder vond ik het wel perfect dat de line-up en timetable precies aansloot aan elkaar. Je hoorde gewoon alles wel voorbij komen en juist in de volgorde die je wilt hebben. En de verschillende 'shows' is ook erg leuk (ode aan InQontrol bijv, Feel Good etc,). Ik zou dit opzetje weer gebruiken (maar dan andere 'shows' natuurlijk :))


Regel Wildstylez anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals de andere DJ's van vorige editie hebben gezegd hou ik mij voorlopig aan de zijlijn zodat iedereen een kans krijgt om een setje te draaien die dat wilt.

Datum maakt voor mij niets uit dus ik onthou mij ook van het stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben geen groot vermaak om naar te kijken (ofja, wel groot, gek vermaak) maar fuck it, ik doe het wel xd heb alleen ff wat inspiratie voor een setje nodig. Denk aan een Stoommachine v2 of toch een wat regulierdere millennium set, maar als iemand leuke ideeën heeft, ik sta overal open voor.

Behalve dan franskeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 17:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
_theon_ schreef:
Cryex

Dan wel een setje met alleen z'n Spoontech releases.



Gaan we doen, even een setje van 3:32 draaien! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Maar inderdaad een gast artiest is ook wel leuk (Primeshock??)

Dit zou idd wel vet zijn. Primeshock of Jay Reeve zijn toch wel redelijk actief hier en hebben best wat fans hierzo.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 06:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mij lijkt het vet om een cross-genre set te draaien voor de volgende keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 07:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dj contest??
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Dj contest??

Die ken ik niet, zit die ook hier op het forum?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic