Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen bedankt voor het kijken, dj's bedankt voor de sets, stuk voor stuk geweldige sets neergezet :worship:
En vooral Nuracore bedankt voor het creëren en streamen van de content.

Ik kijk terug op een zeer geslaagde dag, heb alles uiteraard van begin tot eind geluisterd en ik denk dat we een mooie opbouw hadden. Ook kwam het ideaal uit met bijna iedereen die vandaag een vrije dag had en noodgedwongen thuis zit. Dus als de situatie er om vraagt ben ik er zeker voor in om nog een editie te organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman, Nuracore en alle dj's die ook een set hebben ingestuurd, bedankt!

Ook bijna heel de dag gevolgd en heb erg genoten van alle platen en het mixwerk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Alle setjes zijn ook het terugluisteren waard!
Vooral charger, nura dawn en de spoontech set gaan nog veel vaker op gezet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen bedankt voor het insturen van de sets en de gezelligheid. Ik zie morgen wel wat reviews verschijnen :P

Wat cijfers van de stream:

Afspeelinstanties
1,8K
Meeste gelijktijdige kijkers
87
Nieuwe abonnees (jeeeeeej)
15
Lengte
11:44:07
Totale kijktijd
27 dagen
Gem. kijktijd
21:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 23:41 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Voor een organisatie als Q is het commercieel denk ik helaas niet aantrekkelijk om een Hardtraxx stage te realiseren. Kost ze hoogstwaarschijnlijk meer dan het oplevert.


Ik vind het geen gek idee hoor... Wanneer je een dergelijke stage low-budget ergens neerzet zoals de Boombox op Intents kost je dat geen vermogen en zal er zeker aanloop zijn. Of het dan een hardtraxx-hosting moet heten vind ik wel twijfelachtig. Uiteraard alleen maar liefhebbers pur sang hier, maar het is een relatief klein clubje. Q-dance zal hier hoogstwaarschijnlijk niet aan beginnen helaas. Past niet binnen hun concepten ben ik bang voor. Ik ken de mannen niet persoonlijk, maar de lijstjes die ik zo links en rechts tegenkom op dit forum stemmen mij regelmatig zeer tevreden. Werd er maar vaker zo gedraait. Maar daar is al heel vaak over gesproken, het mag op de grote stages allemaal iets gevarieerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman en Nuracore, super bedankt voor het regelen van deze stream! Was echt een verademing vergelijken met een qapital of q-dance stream waar je al die plaatjes hoort die je toch al zo vaak gehoord hebt! Heb de meeste setjes wel lang bijgewoond en anders luister ik ze deze week nog terug. Wel even een highlight voor de vinyl set van Delt-A. Tering wat klonk dat vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 10:34 
 
Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de mooie setjes.
Top evenement mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 11:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was echt een succes, gasten! :thumbup: Heerlijke setjes gehoord met uitstekend mixwerk! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb genoten gisteren. Bedankt heren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
video


Hier gaan we weer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 13:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was lachen :D En respect voor iedereen z'n dj skills!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

+ Vette sets, diversiteit
- Premixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschillende sets meegekeken en gepraat en het was zeker tof! Complimenten naar de organisatie, zat erg goed in elkaar. Kan zeker gesproken worden van een geslaagde stream.

Volgende keer wel graag alles met beeld, dat had nog nét iets extra's. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het helaas moeten missen vanwege andere verplichtingen. Deze week gaat die zeker aan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over 1.5 week weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 08:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel tof jongens! Lekkere setjes gehoord, echter na Delt-A de tuin in gedoken dus moet de rest nog even terugluisteren. Mooi ook om te zien dat het een lekkere incrowd reünie was op een gegeven moment. Wel echt een grote voorkeur voor setjes met beeld. Hoewel de graphics ook goed geregeld waren geeft dat mij toch echt wel meer het gevoel dat je naar een feest bent. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 08:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook niet alles meegekregen maar was erg genieten! Volgende keer met beeld? :)
Vooral lekker divers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 08:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grootste gedeelte van de dag gekeken / geluisterd. Beviel me een stuk beter dan streams van o.a. Q-Dance. Top geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou me graag aanbevolen voor een tweede editie! Kon deze keer helaas niet alles checken, maar aan de reacties te zien was het geslaagd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas door omstandigheden niet kunnen kijken afgelopen zondag, maar mooi om te zien dat het een succes was. Was heel tof om die Spoontech set met Job in elkaar te zetten en zullen vast nog wel ns de samenwerking gaan opzoeken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee! Ben zeker bereid een setje te maken mocht er een vervolg komen! Hit me up! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht er een volgende sessie komen:

Remi schreef:
No Roman Anthony, no party.

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Leuk idee! Ben zeker bereid een setje te maken mocht er een vervolg komen! Hit me up! :D

Met hardstyle van de beginjaren? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 10:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Helaas door omstandigheden niet kunnen kijken afgelopen zondag, maar mooi om te zien dat het een succes was. Was heel tof om die Spoontech set met Job in elkaar te zetten en zullen vast nog wel ns de samenwerking gaan opzoeken. :D

Komt ie nog online? :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten