niks obscuur, het wordt nu kneuzigmakrooy wrote:Mijn obscuur dansje is niet meer obscuur reee
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
-
A
Het komt niet eens in de buurt van 'klaplongen' (kut naam overigens).
Hooguit is het wat ongemakkelijk stampen.
Heb dat filmpje nu al 4 keer bekeken, maar oprecht ik krijg dus echt ineens zin in om met een kapmes een pygmeeën dorp af te slachten.Grim wrote:Het komt niet eens in de buurt van 'klaplongen' (kut naam overigens).
Het maakt mij eigenlijk niet uit hoe een ander zich vermaakt op een feest. Als je er af en toe maar eens om kan lachen en jezelf niet te serieus neemt. 
Edit: Mopshitten is wel kut, gelukkig vooral een fenomeen in BE
rt, iedereen lekker laten dansen hoe die wil, zijn zat mensen onzeker om te dansen. Fuck moshpits though, die zitten je daadwerkelijk in de weg.simon10pont wrote:Het maakt mij eigenlijk niet uit hoe een ander zich vermaakt op een feest. Als je er af en toe maar eens om kan lachen en jezelf niet te serieus neemt.
-
NHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2017
- last seen Jun 2022
Enquête IMPAQT: “if we’d consider organizing a campsite at impact, how likely would it be you’d stay there?” En “To what extern would you consider it to be better if IMPAQT was festival that took place dating the night”
Engels in die tweede zin is niet zo lekker
. Dacht dat het trouwens aan vergunningen lag dat het niet 's nachts kon, was dit dan wel hun eigen keuze?
Misschien niet, maar is natuurlijk altijd goed om te horen wat bezoekers denken of verwachten bij een evenement. Als mensen een nachtfeest willen dat ze misschien uitwijken of kijken of er toch iets mogelijk is?
Je zou denken dat ze daar op voorhand al naar gekeken hebben als het de vervanger van het nachtfestival is.Khadber wrote:Misschien niet, maar is natuurlijk altijd goed om te horen wat bezoekers denken of verwachten bij een evenement. Als mensen een nachtfeest willen dat ze misschien uitwijken of kijken of er toch iets mogelijk is?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Komt niet eens in de buurt bij het maaien zoals het zou moeten -,-'Hekzitter wrote:Heb dat filmpje nu al 4 keer bekeken, maar oprecht ik krijg dus echt ineens zin in om met een kapmes een pygmeeën dorp af te slachten.Grim wrote:Het komt niet eens in de buurt van 'klaplongen' (kut naam overigens).