Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2019 10:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ook q-dance app
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2019 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Clockartz heeft nu niet een harde of leipe set maar echt show gecreert. Echt een soort film met psytrance trance en hardstyle kick. Ik denk niet dat mensen hier gaan om te stampen maar echt om een ervaring mee te krijgen. Soort eric prydez achtig. Wel super vernieuwend in de hardstyle en iets wat voor een halfuurtje echt heel gaaf is maar daarna wil je wel weer naar een normale act om t zo maar te zeggen. Heel bijzonder wel en propz to clockartz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zojuist thuis gekomen. Impaqt haalt bij lange na niet het niveau van Q-base. Muzikaal vond ik het niet erg bijzonder en de sfeer was ook ver te zoeken. Veel rare mensen.

2 uur adaro was vet. Jammer dat de zaal nog niet half vol stond. Phuture Noize was leuk, dsturb was leuk. Clockartz live was erg vet zo even tussendoor. Gaaf dat ze zoiets proberen. Het leukste was nog wel de caravan midden op het terrein. Flink gelachen daar.

Rond 11 uur hadden we het wel gezien en zijn we in de auto gestapt. Je zou denken dat ze bij een eerste editie flink zouden uitpakken, maar dat viel tegen. Ze moeten volgend jaar qua line up etc wel van erg goede huize komen mocht ik hier weer heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 01:59 
 
Hardtraxxer

Wat een set van Clockartz... :surrender:

Op het begin was het een klein beetje afwachten wat ze gingen doen maar na een paar tracks helemaal meegenomen in de show. Meters kippenvel bij sommige van de nummers en echt een zieke show. Maar vooral echt respect dat ze alletwee verschillende nummers op de piano en de drums speelde.

De tracks die ze speelden waren niet hard maar symfonisch. Heb een paar tracks gehoord met reverse bass, paar met gated kicks (Victorious Edit?) en in het midden zat een track met vrouwelijke vocals zeiden iets van "I don't want to fight anymore" en echt bizar harde kicks.

Voor mij na BMS weer de eerste keer dat er echt iets verrassends gebeurt in de scene. Hopen op meer van dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 02:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zelf niet geweest maar ik zie op de filmpjes alleen maar mensen stil staan en een beetje om zich heen kijken. Stond het geluid zacht ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 07:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb me hier beter vermaakt dan de laatste 4 q-basen bij elkaar! Een hele toffe dag gehad.. Voelde wel als een q-base 2.0 maar dan compacter. Ik had echter het idee dat hierdoor veel minder gewandeld werd en de sfeer overal een stuk beter was. Waar we ook hebben gestaan, overal ging het los! (Behalve aan de zijkanten offcourse).

Toch nog titankaartje gekocht maar de meerprijs vond ik t niet waard. Wel een leuk idee om als een soort rattenvanger van hamelen achter zo’n militair muziekvoertuig aan te wandelen naar de diverse stages. Op de main,hanger en hardcore was er dan een soort showcase van 10 minuutjes. De afsluiter was een sefa in concert van een half uur waarbij de jongen zijn bekendste repertoir liet spelen begeleid door een orkest. Bijzonder, zat ook goed in elkaar, jammer dat ik compleet niks met Sefa heb :lol:

Daarna gewoon een festival als elk ander met uitzondering van enkele acts die je niet heel veel ziet. Heb me overal prima vermaakt! Kwam mede denk ik ook door het geluid. Kanonnen wat ging dat tekeer :love: Vooral op de hardcore, main en tweede rawbunker was het genieten! Hangar vond ik echter heel wisselend. Minste van alle stages.

Meest genoten van:
Neroz op dat geluidsysteem.
Myst vs B-front, heerlijk stijltje bij elkaar
Act of rage, wat een drive zit er altijd in zijn sets
Psyko punkz, toffe tracklist en vlot en verrassend mixwerk
Bloodlust, kerel bewijst voorlopig nog geen eendagsvlieg te zijn

Tegenvaller van de dag toch wel Adaro. Vond het een hele trage matige set met soms een leuke uitschieter. Angel was leuk maar dat doet iw te vaak. Na een uur maar verkast naar psyko punkz.

Aankleding van het festival vond ik maar wisselend. Wat een onwijs lelijke main zeg! We pakken gewoon maar de drakenstage van mysteryland en maken m zo karig mogelijk. Verder leek het of ik op defqon liep met van die ijzeren mechs. Impact logo met vuur en die neergestorte ufo was wel vet gedaan!. Ook die Freestyle tent was tof aangekleed. Leek beetje een theater ofzo.
Wel een shoutout naar de mogelijkheid om een gratis poloroid foto van je groep te maken voor t impaqt logo. Vond dst wel een heel leuk aandenken om mee naar huis te nemen!

Het niet kunnen dwalen heel de nacht niet gemist. Toch 5 uur in t donker gefeest en zodoende niet de kou in de nacht meegekregen die op qbase toch vaak aanwezig was. Half 3 thuis, 5 uurtjes slapen en lekker nog een zondag voor de boeg nu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gemengde gevoelens bij dit feest. :/

Verrassend begin met de Titan-tour. Was goed bedacht maar het leek een beetje op de rattenvanger van Hamelen. Wel een mooi begin van de dag door de showcase van SEFA. :drool:

Daarna vooral bij de Hardstyle gestaan. Aangenaam verrast door 2^1. Noisecontrollers & Devin Wild was ook genieten. Maar wat een verschrikking was SEFA vs. Rooler.... Geen opbouw, sounds die niet bij elkaar passen. Veel te hoog bpm, ect. Ik ben als een bezetene weggerend toen ik de eerste Fuck door de speaker hoorde galmen. Dat was natuurlijk te voorzien, al wou ik het zeker een kans geven. De rest van de dag nog leuke sets gezien maar had zeker geen wow-gevoel. Er was ook maar zelden goede sfeer. Blij dat ik afgesloten heb bij Korsakoff. Ben echt weg van die Millennium-sets (L)

Achteraf is dit zeker niet een evenement waar ik perse heen moet de volgende editie. Q-Base light is hier een goede vergelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb mezelf echt prima vermaakt op Impaqt :thumbsup:
Daarnaast een eindtijd van 02:00 voor mij helemaal prima, kom je tenminste met een schappelijke tijd thuis.

Ben met dit concept gewoon volgend jaar weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Kom dit net tegen op Reddit, lekker hele set weer gefilmd :lol:

Kunstwerkje, vette muziek! Maar zou voor mij wat te langdradig zijn voor live, mis wel een beetje drive.

Maar desalnietemin onder de indruk van de show en de tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:


Kom dit net tegen op Reddit, lekker hele set weer gefilmd :lol:

Kunstwerkje, vette muziek! Maar zou voor mij wat te langdradig zijn voor live, mis wel een beetje drive.

Maar desalnietemin onder de indruk van de show en de tracks!


And it's gone :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaplong circle bij Mind Dimension was vet!1!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Klaplong circle bij Mind Dimension was vet!1!!1


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Klaplong circle bij Mind Dimension was vet!1!!1


hahaha waar heb ik dit gelezen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran



Dat mag voor mij in hetzelfde rijtje als kickrollend op een hek zitten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dat mag voor mij in hetzelfde rijtje als kickrollend op een hek zitten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het mooi, niemand wordt hier toch lastig gevallen :lol: Al had ik ook nooit moeite met hekzitters
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Klaplongen wordt het nieuwe kickrollen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vind het mooi, niemand wordt hier toch lastig gevallen :lol: Al had ik ook nooit moeite met hekzitters


Ik maakte zulke kringen op de basisschool
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Klaplongen wordt het nieuwe kickrollen :cry:

Idd, kickrolls meetrommelen was ook gewoon leuk, voordat mensen zichzelf gingen filmen en op internet zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat achterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wat achterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn obscuur dansje is niet meer obscuur reee
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 00:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb wel een link van Clockartz z'n set. Bij interesse, stuur maar pm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 08:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krijg Jumpstyle flashbacks
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten