Dit noem ik niet opbouwende kritiek..ben het met je eens maar dit kan je ook heel anders verwoorden.DonnyD wrote:Deze typefouten zijn nergens voor nodig als je de tekst ff naleest....de verbazingwekkend grote line-up van Supersized Kingsday Fesitval, de harde line-up van Phoenix FestivalVerder lijkt het wederom of het door een puber geschreven is.. De verbazingwekkend grote line-up... de harde line-up van Phoenix enz.. Voegt allemaal niks toe en ziet er kinderachtig uit imo
![]()
En dit:
Royvn_ wrote:- Je artikel gaat over Line-ups van feesten maar vervolgens laat je geen één Line up zien..?
OT: Misschien is het slim als we weten wat de doelgroep is voor wie deze artikelen worden geschreven. Het lijkt er voor mij nu op dat het is voor mensen die nog niet lang naar feesten gaan, bijna het tegenovergestelde van de Hardtraxx forumleden (ook al zitten daar ook een paar nieuwelingen tussen).
Spelfouten zijn vervelend maar kan gebeuren, hoe vaak ik ze wel niet lees op Nu.nl of de NOS. Het is inderdaad wel een kleine moeite het door een 3e te laten doorlezen.