Tickets op TS kunnen scoren, aanwezig dus !!
Nog meer mensen te vinden hier?
Die komt vandaag!Desley DD wrote:Aanwezig! Is hier al een timetable voor eigenlijk?
Ah top, ben benieuwd! Hopen dat die een beetje gunstig is aangezien de groep 1 uurtje eerder weg wilt.SpoontechRecords wrote:Die komt vandaag!Desley DD wrote:Aanwezig! Is hier al een timetable voor eigenlijk?
Unknown Entities vs. Total Anarchy + Guest. Dat staat er in ieder geval in het officiele facebook evenement.geert3ssen wrote:En wat moet ik me voorstellen bij die Doom Showcase?
Puur Spoontech David! Dit zal écht een avond worden waar de focus op Spoontech is!David_ wrote:Ik hoop trouwens dat de namen voor The Purge de memo 'Dit is een Spoontech georiënteerd feest' hebben gekregen en geen xxtra raw gaan draaien zoals op de eerste editie van Doom.
Verder trouwens echt niet normaal veel zin in
De Doom showcase zal een set zijn waarbij Unknown Entities & Total Anarchy gasten live op stage zullen uitnodigen! Dat beloofd heel tof te wordenDesley DD wrote:Best blij mee, groep wilde om 04:00 weg dus dan pakken we gewoon alle solo setjes mee. Zoveel valt er dan ook niet meer te missen met een 3 man b2b van 30 minuten.
Ben ook wel benieuwd wat die Doom Showcase moet voorstellen trouwens haha
De zin is er zeker! Mogen we nog verzoekjes doen? Vazard & Hardstyle Mafia - Wrong Feelings, Genox - Make You Fly en Chris One - Mind of a Killer zijn wel plaatjes die ik op zo'n avond graag zou willen horen. Aangezien de rest waarschijnlijk wat oudere nummers wil horen ga ik voor de wat recentereSpoontechRecords wrote:Puur Spoontech David! Dit zal écht een avond worden waar de focus op Spoontech is!David_ wrote:Ik hoop trouwens dat de namen voor The Purge de memo 'Dit is een Spoontech georiënteerd feest' hebben gekregen en geen xxtra raw gaan draaien zoals op de eerste editie van Doom.
Verder trouwens echt niet normaal veel zin inEn wij hebben er ook enorm veel zin in!
Wil er ook graag een paar gooien als dat magDavid_ wrote: Mogen we nog verzoekjes doen?
Oeh ja, die mag ook wel voorbij komenkegel77w wrote:Oh en Artifact - Now We’re Talking