Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:16 
 
Hardtraxx Elite

Tickets op TS kunnen scoren, aanwezig dus !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel erg zin hier in, hoogstwaarschijnlijk laatste feest van het jaar :thumbsup:

Nog meer mensen te vinden hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Is hier al een timetable voor eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 15:53 
 
Record label
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Aanwezig! Is hier al een timetable voor eigenlijk?


Die komt vandaag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
Desley DD schreef:
Aanwezig! Is hier al een timetable voor eigenlijk?


Die komt vandaag! :)


Ah top, ben benieuwd! Hopen dat die een beetje gunstig is aangezien de groep 1 uurtje eerder weg wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas maar een half uur lang Delete vs The Purge vs Mind Dimension.
En wat moet ik me voorstellen bij die Doom Showcase?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best blij mee, groep wilde om 04:00 weg dus dan pakken we gewoon alle solo setjes mee. Zoveel valt er dan ook niet meer te missen met een 3 man b2b van 30 minuten.

Ben ook wel benieuwd wat die Doom Showcase moet voorstellen trouwens haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
En wat moet ik me voorstellen bij die Doom Showcase?


Unknown Entities vs. Total Anarchy + Guest. Dat staat er in ieder geval in het officiele facebook evenement.

Verder echt heel erg veel zin in vrijdag! Prima TT ook, jammer van het halfuurtje b2b2b... maar ze staan alle 3 ook solo dus dat is niet zo heel erg. Ook heel erg benieuwd welke platen The Purge gaat draaien tijdens zijn Industrial Set!
ZIN INNNN
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop trouwens dat de namen voor The Purge de memo 'Dit is een Spoontech georiënteerd feest' hebben gekregen en geen xxtra raw gaan draaien zoals op de eerste editie van Doom.

Verder trouwens echt niet normaal veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:52 
 
Record label
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Ik hoop trouwens dat de namen voor The Purge de memo 'Dit is een Spoontech georiënteerd feest' hebben gekregen en geen xxtra raw gaan draaien zoals op de eerste editie van Doom.

Verder trouwens echt niet normaal veel zin in :yay:


Puur Spoontech David! Dit zal écht een avond worden waar de focus op Spoontech is! :thumbsup: En wij hebben er ook enorm veel zin in! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:53 
 
Record label
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Best blij mee, groep wilde om 04:00 weg dus dan pakken we gewoon alle solo setjes mee. Zoveel valt er dan ook niet meer te missen met een 3 man b2b van 30 minuten.

Ben ook wel benieuwd wat die Doom Showcase moet voorstellen trouwens haha


De Doom showcase zal een set zijn waarbij Unknown Entities & Total Anarchy gasten live op stage zullen uitnodigen! Dat beloofd heel tof te worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in vanavond! Hopelijk is er genoeg ruimte, maar ik betwijfel t. Hopelijk is t de volgende keer een iets grotere locatie. Te herkennen aan The Purge shirt met bril op mijn neus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
David_ schreef:
Ik hoop trouwens dat de namen voor The Purge de memo 'Dit is een Spoontech georiënteerd feest' hebben gekregen en geen xxtra raw gaan draaien zoals op de eerste editie van Doom.

Verder trouwens echt niet normaal veel zin in :yay:


Puur Spoontech David! Dit zal écht een avond worden waar de focus op Spoontech is! :thumbsup: En wij hebben er ook enorm veel zin in! :beer:


De zin is er zeker! Mogen we nog verzoekjes doen? Vazard & Hardstyle Mafia - Wrong Feelings, Genox - Make You Fly en Chris One - Mind of a Killer zijn wel plaatjes die ik op zo'n avond graag zou willen horen. Aangezien de rest waarschijnlijk wat oudere nummers wil horen ga ik voor de wat recentere :D

Te herkennen aan een 'Make You Fly' shirt vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Mogen we nog verzoekjes doen?


Wil er ook graag een paar gooien als dat mag ^^

Ik zou het echt tof vinden om iets van Vyral te horen (het liefst Gripless, Ashen One of World of Sound, of alle drie)
Infirium - Ocean Machine, en Wonderland Destroyed van Vazard en MC mogen ook wel langskomen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel veel zin in! Ik hoop Vazard & Delete - Exist eens live te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop de Lets Get Weird Ozzie Suprême edit weer eens een keer te horen, Proximity to Extinction remix en 88MPH :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh en Artifact - Now We’re Talking :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Oh en Artifact - Now We’re Talking :worship:


Oeh ja, die mag ook wel voorbij komen :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een avond zeg :loving: Eigenlijk vanaf The Purge alleen maar genoten. Delete setje van de avond (wat komt die Payback er live goed door zeg :drool: ), en Mind Dimension draaide ook (zoals altijd) heeeerlijk. Wat hing er ook een sfeer zeg, alleen maar liefhebbers, mooi om te zien!

Verder was het wel echt abnormaal warm binnen. En die DOOM Showcase was niet helemaal mijn ding, platen die ze uitkozen waren matig, en af en toe kwam er ineens een niet al te beste kassakick voorbij... Was ook te zien aan het publiek dat iedereen het een beetje misplaatst vond op een Spoontech-georiënteerd feest.
Maar al met al echt een hele vette avond gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een geweldig feest gehad, ik had eigenlijk niet verwacht dat er vrijwel alleen maar liefhebbers zouden staan, heerlijk. Delete voor mij de absolute held van de nacht. Had hem al heel lang niet gezien dus al die nieuwe platen voor het eerst live waren heerlijk, speciale shoutout naar Payback, wat een dreunen.

Alleen Doom Showcase viel me tegen. Paar hele zieke platen maar soms vlogen de pingpong ballen om de oren. Zoals hierboven ook al aangegeven merkte je ook aan het publiek dat er niet geweldig op gereageerd werd.

Bedankt voor de koude hap pizza hawaii en tot de volgende keer, leuk georganiseerd door Doom!

Edit: Absolute helden van de avond trouwens Ticketkantoor die ons 21:30 nog de verloren etickets hebben opgestuurd, avond leek even rampzalig af te lopen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele toffe avond gehad hier, met aantal vette onverwachte platen.

Bij binnenkomst wel het probleem dat ik mijn tickets niet kon vinden op mijn mail, maar gelukkig door snelle hulp van de organisatie gezocht bij de afschriften en zo toch binnen gekomen, helden! Untamed en HardElementz draaide een prima opening set. Geluid stond hier goed hard en zuiver net zoals bij de vorige editie van DOOM. Hierna Ace en BRKDWN wat echt vies tegen viel, geluid was hier ook best bagger, en dat maskertje vond ik maar zwaar misplaatst. Imperion/Stratos vs Entropy was erg genieten met onder andere Portals & Potatoes en Kartenhoff :thumbsup:. DOOM Showcase niet heel veel van mee gekregen, maar wat ik er wel van mee gekregen heb, klonk t allemaal prima. The Purge die opent met Do You Want Heavy, en later nog onder andere Android, Done With My Stash, Catalyst, Cosmic Sin en ik dacht Thug Cookies :worship:. Delete en Mind Dimension en de b2b2b waren prima. Bij Delete vooral nieuw (best vet) spul, maar veel rauwe jongens die op de nek gingen. Gelukkig na Delete wel een heel stuk rustiger. Bij de industrial set naar huis gegaan want waren helemaal gesloopt.

Hele goeie avond gehad, en de drukte viel gelukkig mee. Wel weer ontiegelijk warm, dus hoop dat volgende editie wel op een andere (grotere) locatie wordt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten