Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Pff dit is kut zeg.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Pfoe als ik m nu weer hoor vind ik t toch best wel een kut plaat :lol:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Denk ook dat dit net wat meer een live plaat is. Gekke plaat en pluspunten voor origineel proberen te zijn.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Wat is dit kut seg :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo. Al hoef ik ook niet meerdere van dit soort platen hoor, dat zeker niet
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik neem de mening van die raw gekkies ook niet heel serieus, iets met bord en kop.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Leuke en originele plaat :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo. Al hoef ik ook niet meerdere van dit soort platen hoor, dat zeker niet
Zo mega creatief vind ik deze plaat niet hoor. Voor zijn doen is het een unieke plaat ja, maar met platen in deze 'stijl' word je vgm dood gegooid op een gemiddelde Pussylounge stage :$
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Vind hem wel vet, zeker om live te horen in een setje, toch ff wat anders tussen door.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
MYTZE wrote:Pfoe als ik m nu weer hoor vind ik t toch best wel een kut plaat :lol:
Dit, hahaha :lol:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
RoyAPO wrote:Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo. Al hoef ik ook niet meerdere van dit soort platen hoor, dat zeker niet
Viel mij ook al op. Maar kwalitiatief zit deze track prima in elkaar, je moet er alleen net van houden.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo.
Image
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Live lijkt me dit wel grappig, voor thuis niks aan. Props voor de originaliteit tho.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Indy wrote:
Zo mega creatief vind ik deze plaat niet hoor. Voor zijn doen is het een unieke plaat ja, maar met platen in deze 'stijl' word je vgm dood gegooid op een gemiddelde Pussylounge stage :$
Precies dit dus. Erg creatief/innovatief is dit helemaal niet, als je even het aantal samples telt in deze plaat en stilstaat bij wat Indy hierboven zegt. "Compleet nieuw" is ook bijzonder overdreven. Als er ergens werd geconstateerd dat deze plaat in een paar uur in elkaar is gezet zou ik het zo geloven.

Ook wordt er weer gesproken over dat de plaat kwalitatief goed in elkaar zit. Alsof dat een argument is... Dat hoor je als ervaren producer gewoon onder controle te hebben voordat je überhaupt met een release aan komt zetten imo, en is dus verre van een reden om een plaat meteen de hemel in te prijzen.