Hoxyz wrote:Volgende keer maar een hardcore afsluiter![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Qapital (05-04-2014, Ziggodome Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Freaqshow (31-12-2017, Ziggodome, Amsterdam)
- View the latest post: Don't let daddy know (2&3 - 03 - 2018, Ziggodome Amsterdam)
- View the latest post: Freaqshow (31-12-2016, Ziggodome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
DitJeroenB93 wrote:Ik zal Malice en Rebellion nooit echt serieus kunnen nemen. Beetje een idee van amateurs die toch een (veel te) groot podium krijgen, letterlijk en figuurlijk.
Snap ook niet goed waarom ze de lijn van N-Vitral vorig jaar niet hebben doorgezet. Was n prima afsluiter toen.
[+_+] wrote:geert3ssen wrote:Geen spijt dat ik eerder naar huis ben gegaan
Is toch niet zo raw als rebelion manHyperactive wrote:Snap ook niet goed waarom ze de lijn van N-Vitral vorig jaar niet hebben doorgezet. Was n prima afsluiter toen.
Oja xddAnonymous wrote:Omdat ze daarmee Qapital mogen afsluiten denk ik zo
Lekkere trackkennis pikDanny Phantom wrote:5:55![]()
![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Lekkel.Danny Phantom wrote:5:55![]()
![]()
Delete VIP was hier ook weer ongekend. Half uur met verbazing staan toekijken
De beelden schieten best snel voorbij als je een biertje op heb 
Wat een held is Phuture Noize toch ook. Mooi om te zien hoe die geniet van zijn eigen muziek!