Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Heeft iemand misschien het boekje bewaard dat je na afloop krijgt? Ik hoorde net dat de flyer van Rebellious er in staat en dus ook mijn naam er in staat. Die zou ik dus wel erg graag willen hebben :D #goals.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
RomanAnthony wrote:Heeft iemand misschien het boekje bewaard dat je na afloop krijgt? Ik hoorde net dat de flyer van Rebellious er in staat en dus ook mijn naam er in staat. Die zou ik dus wel erg graag willen hebben :D #goals.
Kameraad van mij heeft een boekje en wilt het wel afstaan. Ik zie hem wel pas weer met Rebirth. Mocht je er tegen dan nog geen hebben, laat maar iets weten.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Grim wrote:
Nuracore wrote:
Grim wrote:Veel klachten over het gigantisch hee hoo gehalte.
Het ergste is nog dat waarschijnlijk mensen het 70% van de tijd doen om anderen te irriteren.
naaD & MeneerEend vorig jaar op Reverze xd
HEEEEEEEEE HOOOOOOOO

zonde dat ik deze heb gemist, stage ziet er op foto's/videos echt onzettend dik uit!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
bizar hoe ze al jaren op rij 75% dezelfde tracklist hebben tijdens die flashback :x
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
online now
MeneerEend wrote:bizar hoe ze al jaren op rij 75% dezelfde tracklist hebben tijdens die flashback :x
Haha vrij opvallend ja. Dit jaar om die reden ook maar even een uitstapje naar de Lotto gemaakt tijdens de Flashback :P
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 5 days ago
MeneerEend wrote: stage ziet er op foto's/videos echt onzettend dik uit!
Echt super dik! Na het zien van de set van Da Tweekaz helemaal
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 10 days ago
MeneerEend wrote:bizar hoe ze al jaren op rij 75% dezelfde tracklist hebben tijdens die flashback :x
lijkt me vrij logisch. xd

Stagedesign was wel echt sick. En die fx tijdens die Tweekaz set :love:
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2009
last seen May 2018
Grim wrote:
RomanAnthony wrote:Heeft iemand misschien het boekje bewaard dat je na afloop krijgt? Ik hoorde net dat de flyer van Rebellious er in staat en dus ook mijn naam er in staat. Die zou ik dus wel erg graag willen hebben :D #goals.
Kameraad van mij heeft een boekje en wilt het wel afstaan. Ik zie hem wel pas weer met Rebirth. Mocht je er tegen dan nog geen hebben, laat maar iets weten.
Komt in orde ! :thumbup: xd
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
online now
View on YouTube
Prachtige aftermovie weer :love: :worship:. Meteen heimwee :x
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Hele dikke aftermovie, die lightshow :loving: