Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

45 minuten setjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Fijne timetable :D! Is een keer niet 15 x heen en weer rennen tussen het Sportpaleis en de Lotto. Ook wel eens fijn. Word bijna de hele nacht bij de main vertoeven. Leuk voor Unsenses dat hij mag openen daar. Erg blij dat BH wel een uur heeft gekregen :clap:, en ook tof van Rebelion in het Sportpaleis.

Fking veel zin hierin! :yay:


Whut
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag gisteren de timetable en ik bedacht me dat ik me hier wel oprecht zou vermaken. Maar goed, Origins it issss :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm ecstatic had op de main gemogen voor mij, sound rush wat later, grennan heart weg en een andere hardcore afsluiter... verder wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Waarom hebben ze zo'n achterlijke 180 graden foto op FB om de timetable te bekijken.......


Dit is zo rete irritant he. Wel jammer dat ik deze voor het eerst in 5 jaar ga missen. Vermaak me meestal wel prima, door het hoge aantal bekende uit de buurt. Show is ook altijd wel dik in orde, en het geluid in de lotto is genieten (L). Had me ook echt heel vet geleken om die platen van ecstatic in het sportpaleis te horen, denk dat ze daar echt heel goed tot hun recht gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik geraak mijn ticket aan de straatstenen niet verkocht... Mocht er nog iemand een voordelig ticket nodig hebben, het mijne staat op TS. ;)

Edit: Verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Urggg, wat gaat de week sloom voor mijn gevoel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg veel zin in :D hoogtepuntjes zijn waarschijnlijk vroeg op de avond met ecstatic, sound rush en devin wild. Erg benieuwd ook naar stealth mode :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de geïnteresseerden:


Van 21:00 tot 6:15
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hèhè eindelijk zaterdag :D Ontzettend veel zin in. Veel plezier alvast voor de mensen die ook gaan vanavond :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hèhè eindelijk zaterdag :D Ontzettend veel zin in. Veel plezier alvast voor de mensen die ook gaan vanavond :beer:


Veel plezier, doe Mandy de groetjes van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand nog ticket zoekt hier heb ik er nog 1..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 10:37 
 
Hardtraxxer

Heel erg vet dat ze een livestream hadden, podium zag er echt heel dik uit :oh:
Zag op fb dat er opnieuw chaos was door pepperspray? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een geweldig feest (L)! Over de hele nacht alleen maar leuke setjes gehoord, fijne sfeer, en man wat een lichtshow en stage :drool: :worship:. Bazen van de avond waren Brennan Heart en Da Tweekaz. Wat hou ik toch van die gasten hun muziek. Ook Rebelion Live was erg vet. Kan hun tracks thuis ook prima hebben, maar live komt het toch echt nog een stukje beter tot zijn recht.

Plus en minpunten:
++++ Brennan Heart en Da Tweekaz
++++ Stage/lichtshow
+++ Rebelion
++ sfeer
++ alle setjes
+ Pizza punten. Yammie
+ - In de rij waar wij stonden kon je na het scannen van de tickets meteen door lopen bij de beveiliging. Je werdt niet eens gefouilleerd. Heel fijn natuurlijk dat je zo lekker vlot door kan lopen, alleen zou iemand met een bomgordel of ander wapen dat in theorie dus ook kunnen.

Volgend jaar zeker weer aanwezig. Blijft voor mij het beste feest van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Was weer een geweldig feest (L)! Over de hele nacht alleen maar leuke setjes gehoord, fijne sfeer, en man wat een lichtshow en stage :drool: :worship:. Bazen van de avond waren Brennan Heart en Da Tweekaz. Wat hou ik toch van die gasten hun muziek. Ook Rebelion Live was erg vet. Kan hun tracks thuis ook prima hebben, maar live komt het toch echt nog een stukje beter tot zijn recht.

Plus en minpunten:
++++ Brennan Heart en Da Tweekaz
++++ Stage/lichtshow
+++ Rebelion
++ sfeer
++ alle setjes
+ Pizza punten. Yammie
+ - In de rij waar wij stonden kon je na het scannen van de tickets meteen door lopen bij de beveiliging. Je werdt niet eens gefouilleerd. Heel fijn natuurlijk dat je zo lekker vlot door kan lopen, alleen zou iemand met een bomgordel of ander wapen dat in theorie dus ook kunnen.

Volgend jaar zeker weer aanwezig. Blijft voor mij het beste feest van het jaar.


Waarom verbaast het me niet dat hij dan ook geen minpunten neerzet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
+ - <-------- In de rij waar wij stonden kon je na het scannen van de tickets meteen door lopen bij de beveiliging. Je werdt niet eens gefouilleerd. Heel fijn natuurlijk dat je zo lekker vlot door kan lopen, alleen zou iemand met een bomgordel of ander wapen dat in theorie dus ook kunnen.

Volgend jaar zeker weer aanwezig. Blijft voor mij het beste feest van het jaar.


Waarom verbaast het me niet dat hij dan ook geen minpunten neerzet


Ik vind dit al vrij opstandig hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel klachten over het gigantisch hee hoo gehalte. SVB vindt het alleen maar leuk :D

Zolang je een leuk feestje hebt, dat is het belangrijkste
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Veel klachten over het gigantisch hee hoo gehalte.

Het ergste is nog dat waarschijnlijk mensen het 70% van de tijd doen om anderen te irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Grim schreef:
Veel klachten over het gigantisch hee hoo gehalte.

Het ergste is nog dat waarschijnlijk mensen het 70% van de tijd doen om anderen te irriteren.


naaD & MeneerEend vorig jaar op Reverze xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nuracore schreef:
Grim schreef:
Veel klachten over het gigantisch hee hoo gehalte.

Het ergste is nog dat waarschijnlijk mensen het 70% van de tijd doen om anderen te irriteren.


naaD & MeneerEend vorig jaar op Reverze xd


Ik ontken alles :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wel leuk dat er militairen buiten staan en dat je dan gewoon door kan lopen bij het fouilleren, bom meenemen was niet heel moeilijk zo. ook leuk dat alleen de persoon met het kaartje naar de kluisjes mocht, dus er stond echt een gigantisch grote ophoping bij de ingang.

Reverze toch wel een hoogtepuntje al dit jaar.
positief verast over de belgen, leuke mensen en ze houden teminste hun shirt aan.
hee hoo gehalte viel wel mee

sowiezo volgend jaar weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een heel mooie avond. Toegekomen bij code black, daarna Mark with a k, was een zeer leuk setje seg! d-block & s-te-fan viel ook reuze mee en zatox ook zeer zeker. Hoogteunten voor mij waren Public enemies en ran-d.

Op het einde aangenaam verrast door het setje van Elstak en The viper!
Volgend jaar zowiezo weer van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wokkie schreef:
sowiezo

IPlayOnADesktop schreef:
zowiezo

SWS! :list:

Sorry irritatiemomentje door al die varianten van woorden :$ Iedereen maakt foutjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
Op het einde aangenaam verrast door het setje van Elstak en The viper!

The Viper die Coming Home er op gooide :worship:. Kan ook weer van het lijstje 'platen die ik ooit graag live nog eens zou willen horen' worden afgeschreven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 19:28 
 
Hardtraxxer

Niet geweest, maar de stage zag er wel heel dik uit!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten