Vet!
Eindelijk weer een line-up in Lucky waar je vrolijk van wordt 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: FOCUS - Raw from the East (30-11-2018, Lucky, Rijssen)
- View the latest post: Focus (01-12-2017, Lucky, Rijssen)
- View the latest post: Focus - Requiem - Fight Club (02-12-2016, Lucky, Rijssen)
- View the latest post: Focus (05-12-2014, Lucky Rijssen)
- View the latest post: FOCUS 6-12-2013 LUCKY RIJSSEN
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Dag erna al naar de radstake. De line up kan me niet overhalen om ook hier naartoe te gaan.
Exterkate wrote:Svennn wrote:Vet!Eindelijk weer een line-up in Lucky waar je vrolijk van wordt
Eens! Eindelijk eens niet de hele avond raw. Zojuist een ticket gekocht.
Kijken of ik genoeg mensen mee kan krijgen, dan wel aanwezig misschien 
sonnebloem wrote:Kijken of ik genoeg mensen mee kan krijgen, dan wel aanwezig misschien
Nog geen 5 minuten rijden voor Crypsis Classics set. Gaat m worden.
Daarnaast er heen voor Hypnose en Phuture Noize.
Daarnaast er heen voor Hypnose en Phuture Noize.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Kort maar krachtigTijd: 22:00 - 00:05
Hele fijne line-up dit! Werd echt tijd dat er weer eens niet alleen maar raw in Lucky staat.
Kom die dag alleen net terug van vakantie dus ff afwachten of ik dit nog ga redden...
Kom die dag alleen net terug van vakantie dus ff afwachten of ik dit nog ga redden...
Heel onverwachts toch nog aanwezig hier. Erg veel zin in Crypsis en Phuture Noize 
Keer onverwacht niet aanwezig in lucky...geen mensen/vervoer
Jammer van het uurtje Phuture Noize maar de rest is toch wel een keer te missen
Jammer van het uurtje Phuture Noize maar de rest is toch wel een keer te missen
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Psyko Punkz wil ik nou ook niet bepaald meer horen met een hardstyle set. Heb er 2 dit jaar meegemaakt maar kon er beiden niks mee. En dat het niet druk zou worden had ik je ook wel kunnen vertellen. Kijk eens naar de edities van 2013 en 14 waar nog een idee achter zat.Exterkate wrote:Ik weet niet wat er met de sfeer was maar tering jantje, wat stonden er vreselijk veel mensen stil tijdens Psyko PunkzCrypsis setje was goud waaronder de afsluiter met Brutal 1.0. Phuture Noize uiteraard ook super vet en gelukkig draaide hij precies de TBA die ik wou horen en de nieuwe van B-Front in de eerste 20 minuten. Kwam goed uit aangezien de bob naar huis wou.
Nog wel een ongemakkelijk momentje voor Retrospect toen het geluid uitviel en hij dacht dat de muziek nog aanstond door de boxen bij de DJ booth volgens mij. Verder een prima editie. Jammer dat het zo vreselijk rustig was. Niet vaak bij Focus meegemaakt. Blijkt toch maar weer dat als je geen 100% raw line-up neerzet dat het dan lastiger is om kaarten te verkopen.
Wel jammer dat ik dus Brutal 1.0 gemist heb
Leuk feestje gehad, niet meer niet minder! Hypnose beetje onsamenhangende set maar wel op kunnen vermaken! Retrospect nog nooit gezien maar viel me toch ietwat tegen. Kon er niet zoveel mee
Psyko Punkz vond ik echt vet! Nieuwe tracks kan ik allemaal waarderen en gooide er ook mooi wat oudjes op
Crypsis classics vind ik normaal echt vet alleen ik vond het echt saai en dan is anderhalf uur echt lang
Ik merkte dat het publiek er ook niet echt wat mee kon want het was echt tam. Toen de held van de avond Phuture Noize
Wat heeft hij zijn populariteit verdiend zeg! Het leek ook echt of de hele zaal aan het wachten was op hem want wat een omslag van de sfeer! Was een uur lang flink genieten!
Deetox een half uur geprobeerd maar dat was/is niet mijn ding dus toen maar naar huis gegaan!