Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:25 
 
Hardtraxxer

vrijdag 6 december 2013
22:00 - 05:00
LUCKY Rijssen

Minimumleeftijd
17

Line Up
22:00 - 23:00: Goatbusters
23:00 - 00:00: Main Concern
00:00 - 01:00: Frequencerz
01:00 - 02:00: E-Force
02:00 - 04:00: Radical Redemption
04:00 - 05:00: Angerfist
MC: Villain

Talentroom
22:30 - 23:30: Hyper Activez
23:30 - 00:30: D-Forze D-Stract
00:30 - 01:30: Malúa
01:30 - 02:30: The Shade
02:30 - 03:30: Maximumraver
03:30 - 04:30: Diamanic

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 19:24 
 
Hardtraxxer

ook aanwezig (kaarten zijn al binnen) :thumbsup: main concern :bomb: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 22:56 
 
Hardtraxxer

Twee uur Radical.. Weet niet waarom, maar ben helemaal moe van die kerel. Tegenvallertje dus helaas. En dat de Goatbusters (ja mensen, wie kent ze niet?) mogen openen is ook weer billenlikkerij van de bovenste plank :sleep:

Line-up van de eerste Focus editie was geniaal, vorig jaar al minder en dit jaar zetten ze die lijn omlaag door. Ik sla hm over denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk Radical 2 uur. Dat is het idee van Focus. Dan ligt de focus op 1 artiest. Eerst B-Front en Zany. Nu Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 UUR LANG RADICAL :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga hier ook wel naartoe, Main Concern nog eens aanschouwen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook van de partij, wweet alleen nog niet tot hoe laat ik blijf, want de dag erna moet ik 's ochtends het vliegtuig hebben :x wordt beroerd druk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben er ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:52 
 

Mensen hier ervaring met de locatie? Hoe zit het met de drukte / het geluid / de warmte? En wat zijn de voordelen van VIP? Twijfelgevalletje dit, vooral de afstand maakt het discutabel. Daarom is een goede locatie wel een vereiste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Contest winnaars (Talentroom):

D-Forze & D-Stract
Diamanic
Hyper Activez
Malúa
Maximumraver
The Shade
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Mensen hier ervaring met de locatie? Hoe zit het met de drukte / het geluid / de warmte? En wat zijn de voordelen van VIP? Twijfelgevalletje dit, vooral de afstand maakt het discutabel. Daarom is een goede locatie wel een vereiste.


Het is altijd tyfusdruk, geluid is oké, warmte normaal en wat VIP inhoud weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 11:02 
 
Hardtraxx Newbie

Alleen de vorige keer met Gunz was het tyfus druk. Normaal is het goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:11 
 
Hardtraxx Addict

Oh voor degenen die gaan, ik ben op dit moment van plan om in te talentroom voornamelijk aan de gated kicks te gaan :) misschien handig om te weten ensow :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
IvoWII schreef:
Mensen hier ervaring met de locatie? Hoe zit het met de drukte / het geluid / de warmte? En wat zijn de voordelen van VIP? Twijfelgevalletje dit, vooral de afstand maakt het discutabel. Daarom is een goede locatie wel een vereiste.


Het is altijd tyfusdruk, geluid is oké, warmte normaal en wat VIP inhoud weet ik niet.

Het is niet altijd tyfusdruk, maar dit keer zal t wel goed druk worden, geluid is prima inderdaad, warmte totaal geen probleem, VIP is volgens mij een ruimte naast de dj booth waar je kan chillen. Zo was t bij Focus van Zany en B-Front volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 15:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb nog een kaart over omdat iemand niet mee gaat. Zou iemand die nog een kaartje wil halen mij willen helpen?

B.v.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 02:28 
 
Hardtraxxer

jammer dat Main concern zo vroeg staan.. -.- had gehoopt dat ze na frequenzers en e-force kwamen :x

benieuwd naar de talentroom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tillie schreef:
jammer dat Main concern zo vroeg staan.. -.- had gehoopt dat ze na frequenzers en e-force kwamen :x

benieuwd naar de talentroom :thumbsup:

helemaal niet erg, ze knallen er toch wel op en kan ik mooi weer op tijd naar huis :P
en Maximumraver, hoe laat sta je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict

02:30-03:30 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 02:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit word knallen vrijdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu Main Concern zo vroeg staat en het waarschijnlijk hondsdruk gaat zijn, helemaal geen zin meer in :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je toch lekker niet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd. Ben er wel mooi bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal me wel vermaken hoor -.-
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten