Vind 'm meer wat weg hebben van een boze Wildstylez 
Even EHRNK vragen of die een leuke photoshop kan maken. 

On topic: Jammer dat ze niet heel de breedte gebruiken.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
3,473 postssince 2013
Lekker laat. Maar ze hebben van die electro palen de grond in gejast op dat terrein. Dus nu kon de Thunderdome daar en de Heineken stage ergens anders.wrote:Stond volgens mij vorig jaar een kwartslag gedraaid ten opzichte van hoe de stage nu staat, of niet?wrote:Ja maar die stage stond anders dan deze stage? Vaak ook een tentwrote:Op die plek zat eerst altijd de Heineken stage geloof ik. Redelijk grote plek hoor.
Het oude qlimax masker word weer eens gebruikt.wrote:Het blauwe hoofd van de q-dance stage lijkt heel erg op de night king van game of thrones
Van duivel naar clown naar helemaal wit naar defqon.1 naar blauw
H
last seen Sep 2017
5 postssince 2017
Iemand al iets van q-base?
Ben wel benieuwd naar dit jaar
gaat niet door helaaswrote:Iemand al iets van q-base?
De weg naar de socials van Q is een lastige volgens mij

wrote:De weg naar de socials van Q is een lastige volgens mij

Benieuwd naar de Deqfon Australia stage
Vorig jaar was die een beetje meh
Vorig jaar was die een beetje meh
Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geldwrote:Iemand iets van qlimax?
Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zitwrote:Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geldwrote:Iemand iets van qlimax?
wrote:Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zitwrote:Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geldwrote:Iemand iets van qlimax?
riiiiiiiiight......
wrote: Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zit
Hee jullie hebben altijd beweert dat ik miwer ben, ik heb nooit gezegd dat dat zo is.wrote:Wie denk je nou voor de gek te houden?
Beetje het zelfde als dat je zegt dat een hond een kat is, het is niet zo maar omdat jij dat zegt is het opeens wel waar.