Dit. Voor onderling zeveren hebben we het desbetreffende topic.wootum wrote:Zullen we nu weer foto's plaatsen?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Exterkate wrote:Miwer als je nu gewoon een foto van de mainstage plaatst dan is alles je vergeven
Hahahaha inderdaad
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
View on YouTube
Video van gister
Video van gister
Exterkate wrote:Das 'ne flinke cilinder in't midd'n! Pohw!
Thematisch ontbreekt er altijd wat aan de main vind ik. Het heeft geen uitstraling.
Haha jo nou zie ik het enigszins. Gevalletje idee goed uitvoering minder naar mijn idee
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Vond hem vrij obvious. En het kan ook gelinkt worden aan de tekst erboven. Best wel thematisch dus.sonnebloem wrote:Haha jo nou zie ik het enigszins. Gevalletje idee goed uitvoering minder naar mijn idee
Het is wel met name zo als je er recht voor staat je ook niet dat idee hebt. Pas wat meer naar de zijkanten zie je het.sonnebloem wrote:Haha jo nou zie ik het enigszins. Gevalletje idee goed uitvoering minder naar mijn idee
Ook zag ik het pas met name omdat er hints naar een “station” waren zoals; main station. En de kleine details daarover links en rechts.
Bij het thema “destination decibel” ga ik ook niet uit van iets met een trein maar eerder een vakantiebestemming, maar achteraf wel logisch met die “secties” van stages en benaming..
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 20 hours ago
Iemand iets van Mysteryland?
Goku wrote:Iemand iets van Mysteryland?

Btje simpel helaas en niet erg veel ruimte zo lijkt t
Dat simpele vind ik zelf juist onwijs vet, niets zo iconisch als de Wizard voor Thunderdomehurricane wrote:Btje simpel helaas en niet erg veel ruimte zo lijkt t
Ik vind hem heel erg vet eigenlijk. Stage is best breed ook en een stuk groter dan toen het nog in die bunker zat bovenop de berg in 2012.ErikZ wrote:Dat simpele vind ik zelf juist onwijs vet, niets zo iconisch als de Wizard voor Thunderdomehurricane wrote:Btje simpel helaas en niet erg veel ruimte zo lijkt tEn volgens mij valt die ruimte wel mee, verwacht niet dat het super druk wordt
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 14 hours ago
Hij staat onder aan de heuvel aan de andere kant van q-dance. Of te wel ruimte zat op de heuvelErikZ wrote:Dat simpele vind ik zelf juist onwijs vet, niets zo iconisch als de Wizard voor Thunderdomehurricane wrote:Btje simpel helaas en niet erg veel ruimte zo lijkt tEn volgens mij valt die ruimte wel mee, verwacht niet dat het super druk wordt
Op die plek zat eerst altijd de Heineken stage geloof ik. Redelijk grote plek hoor.
Ja maar die stage stond anders dan deze stage? Vaak ook een tenturbandesigner wrote:Op die plek zat eerst altijd de Heineken stage geloof ik. Redelijk grote plek hoor.
Stond volgens mij vorig jaar een kwartslag gedraaid ten opzichte van hoe de stage nu staat, of niet?Koen wrote:Ja maar die stage stond anders dan deze stage? Vaak ook een tenturbandesigner wrote:Op die plek zat eerst altijd de Heineken stage geloof ik. Redelijk grote plek hoor.
betere foto

vond die van vorige jaren toch veel beter

vond die van vorige jaren toch veel beter
De main mooier dan de qdance stage, gebeurt ook niet zo vaak 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Het blauwe hoofd van de q-dance stage lijkt heel erg op de night king van game of thrones