Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 12 hours ago
RadicelArmy wrote:
hotymoty wrote:
STVK wrote:Ik blijf wel echt respect hebben voor hem. Elke maand, keer op keer, aan een stuk door komt er nieuw spul uit zijn studio. Wat een producer :D
Iets met kwantiteit boven kwaliteit.. :whistle:
Of gewoon echt veel uren in je studio zitten.
Precies, Noisecontrollers (Bas) heeft in zijn volledige carrière ook gemiddeld elke 2 weken een track afgemaakt, hoor daar niemand klagen over kwaliteit. Je kan het in het geval van Radical Redemption misschien niet een fan zijn van de stijl van sommige van zijn tracks (lomp losgaan of duistere sferen die je in je nekvel grijpen), maar over het algemeen zijn ze wel van goeie kwaliteit. De één doet gewoon simpelweg wat langer over zijn tracks dan de ander, en als je snel een goeie basis voor een track kan maken en je iets van 80 uur per week in de studie zit, dan vliegen de previews om je oren ja. :)

Over de track zelf; ik vind die eerste kick lekker smerig, doet me denken aan een industrial(achtige) plaat maar kom even niet zo snel op de naam. Voor de rest is de (oosterse) sfeer in de plaat erg lekker, en gaat die climax weer zoals velen hier hem graag hebben, lekker melodisch maar niet kaasig. Hij is niet zo lekker als America, maar kan er prima mee door.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Rickzel wrote:Meerdere keren live gehoord op BTB beide dagen, echt een heel vette plaat!
Idd, maar liefst 3-4 keer maar tering wat gaat die eerste kick hard zeg :surrender:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ben wel erg benieuwd naar de hq, want toen hij hem op snapchat of instagram liet horen, vond ik het nergens naar klinken. En ik kan helaas niet veel opmaken uit het filmpje in de OP
H
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
View on Facebook

Moet mijn 1e mening over deze plaat toch bijschaven, klinkt toch wel heerlijk experimenteel!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
MelvinFR wrote:Heerlijk experimenteel!
Kick is live ook prima te doen :D
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Zoals ik al zei; lekker experimenteel nummer.

Kick lijkt een beetje op die van Basstrain, maar dat zal ik maar niet te hard roepen, voordat de hele Most Wanted crew komt roepen dat het gestolen is...
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Sjaakie P wrote:Noisecontrollers (Bas)
Gaaf
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Heerlijke plaat en goeie video ook. :$
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Jaa, erg vet dit!