Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Face First

Sample/video: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3317717353

Bron: Radical zijn Snapchat

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-the-road-to-redemption-minus05-t61128.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer? Alsof iemand met een hamer op een metalen pan staat te rammen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical heeft wel geluisterd naar de kritiek. Zit al een stuk meer creativiteit in! Wel een aardige plaat op die rare kicks na. Geen idee wat ik daarmee aan moet xd

Benieuwd naar de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 13:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben heel benieuwd naar die kick, klinkt a la You With Me kick. Voor de rest een lekker Arabisch sfeertje erin naar mijn idee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"its called Face First" zegt de MC nog

Benieuwd naar goeie kwaliteit, klinkt nu nog beetje vreemd, maar vgm komt dat vooral door de kwaliteit. Interesse is iig gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind die kick heel apart klinken, idd een beetje 'You with me'-achtig. Die beviel me echt bijzonder goed, dus ben zeer benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind de kick errug vet! Lekker sfeertje, drive, i like
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
"its called Face First" zegt de MC nog


Echt he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Rickzel schreef:
"its called Face First" zegt de MC nog


Echt he.


Luister liever niet naar dat gezwets van Nolz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kick doet me ook wat denken aan Prostitute/One By One. Ben benieuwd naar betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel dik zo, benieuwd naar hq! Vind die kicks wel vet in 't begin! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem gaaf. Lekker apart en volgens mij ook best hard. Wil deze wel eens live horen. Het facebook-publiek vindt het trouwens maar niks, die hebben liever dat hij nog 50x dezelfde kick gebruikt als Brutal of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In LQ klinkt deze kick echt enorm kut. Maar toch denk ik dat hij in HQ wel heel dik is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem super dik :drool: Die opbouw naar die eerste kicks met dat bubbeling stukje ofzo is gaaf gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best gaaf tot nu toe. Benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
In LQ klinkt deze kick echt enorm kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro/outro kick met die vage scherpe sound er onder om te huilen in deze kwaliteit. Climax klinkt beter, ik wacht hq af
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/RadicalRedempt ... 754991282/


Ik vind het nu ook kut klinken maargoed, smaken verschillen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik blijf wel echt respect hebben voor hem. Elke maand, keer op keer, aan een stuk door komt er nieuw spul uit zijn studio. Wat een producer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 23:05 
 
Hardtraxx Elite

STVK schreef:
Ik blijf wel echt respect hebben voor hem. Elke maand, keer op keer, aan een stuk door komt er nieuw spul uit zijn studio. Wat een producer :D

Iets met kwantiteit boven kwaliteit.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
STVK schreef:
Ik blijf wel echt respect hebben voor hem. Elke maand, keer op keer, aan een stuk door komt er nieuw spul uit zijn studio. Wat een producer :D

Iets met kwantiteit boven kwaliteit.. :whistle:

more is minus
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
STVK schreef:
Ik blijf wel echt respect hebben voor hem. Elke maand, keer op keer, aan een stuk door komt er nieuw spul uit zijn studio. Wat een producer :D

Iets met kwantiteit boven kwaliteit.. :whistle:

Of gewoon echt veel uren in je studio zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:
STVK schreef:
Ik blijf wel echt respect hebben voor hem. Elke maand, keer op keer, aan een stuk door komt er nieuw spul uit zijn studio. Wat een producer :D

Iets met kwantiteit boven kwaliteit.. :whistle:

Of gewoon echt veel uren in je studio zitten.

Idd, kwaliteit is een subjectief begrip waar iedereen iets anders onder verstaat. Bovendien zijn zijn producties totaal niet kwalitatief onwaardig? Die zitten juist altijd steengoed in elkaar. Diversiteit zou een betere omschrijving zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meerdere keren live gehoord op BTB beide dagen, echt een heel vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 23:13 
 
Hardtraxx Addict

Interessant om te zien hoe hij die kick heeft gefabriceerd.
Zelf nooit dat soort gekke dingen geprobeerd. Het klinkt opzich zelf alleen een beetje vreemd (Onwennig).

Vet om te zien dat die piek zoveel verschil maakt in het karakter van de hele kick.
Die resonerende layer vind ik alleen wat minder.


Ben benieuwd hoe die live gaat !
Het 'Arabische' thema vind ik sowieso altijd vet in hardstyle.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks