Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 02:12 

Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:
STVK schreef:
Ik blijf wel echt respect hebben voor hem. Elke maand, keer op keer, aan een stuk door komt er nieuw spul uit zijn studio. Wat een producer :D

Iets met kwantiteit boven kwaliteit.. :whistle:

Of gewoon echt veel uren in je studio zitten.

Precies, Noisecontrollers (Bas) heeft in zijn volledige carrière ook gemiddeld elke 2 weken een track afgemaakt, hoor daar niemand klagen over kwaliteit. Je kan het in het geval van Radical Redemption misschien niet een fan zijn van de stijl van sommige van zijn tracks (lomp losgaan of duistere sferen die je in je nekvel grijpen), maar over het algemeen zijn ze wel van goeie kwaliteit. De één doet gewoon simpelweg wat langer over zijn tracks dan de ander, en als je snel een goeie basis voor een track kan maken en je iets van 80 uur per week in de studie zit, dan vliegen de previews om je oren ja. :)

Over de track zelf; ik vind die eerste kick lekker smerig, doet me denken aan een industrial(achtige) plaat maar kom even niet zo snel op de naam. Voor de rest is de (oosterse) sfeer in de plaat erg lekker, en gaat die climax weer zoals velen hier hem graag hebben, lekker melodisch maar niet kaasig. Hij is niet zo lekker als America, maar kan er prima mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 08:48 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Meerdere keren live gehoord op BTB beide dagen, echt een heel vette plaat!

Idd, maar liefst 3-4 keer maar tering wat gaat die eerste kick hard zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 12:57 

Hardtraxx Veteran

Ben wel erg benieuwd naar de hq, want toen hij hem op snapchat of instagram liet horen, vond ik het nergens naar klinken. En ik kan helaas niet veel opmaken uit het filmpje in de OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 20:27 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/RadicalRedempt ... 3726352531

Moet mijn 1e mening over deze plaat toch bijschaven, klinkt toch wel heerlijk experimenteel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 20:46 

Hardtraxx Crew

MelvinFR schreef:
Heerlijk experimenteel!

Kick is live ook prima te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 21:30 

Hardtraxx Veteran

Zoals ik al zei; lekker experimenteel nummer.

Kick lijkt een beetje op die van Basstrain, maar dat zal ik maar niet te hard roepen, voordat de hele Most Wanted crew komt roepen dat het gestolen is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 12:45 

Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
Noisecontrollers (Bas)

Gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 13:00 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat en goeie video ook. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 13:47 

Hardtraxx Veteran

Jaa, erg vet dit!
Vorige  1, 2