RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:
STVK schreef:
Ik blijf wel echt respect hebben voor hem. Elke maand, keer op keer, aan een stuk door komt er nieuw spul uit zijn studio. Wat een producer

Iets met kwantiteit boven kwaliteit..

Of gewoon echt veel uren in je studio zitten.
Precies, Noisecontrollers (Bas) heeft in zijn volledige carrière ook gemiddeld elke 2 weken een track afgemaakt, hoor daar niemand klagen over kwaliteit. Je kan het in het geval van Radical Redemption misschien niet een fan zijn van de stijl van sommige van zijn tracks (lomp losgaan of duistere sferen die je in je nekvel grijpen), maar over het algemeen zijn ze wel van goeie kwaliteit. De één doet gewoon simpelweg wat langer over zijn tracks dan de ander, en als je snel een goeie basis voor een track kan maken en je iets van 80 uur per week in de studie zit, dan vliegen de previews om je oren ja.

Over de track zelf; ik vind die eerste kick lekker smerig, doet me denken aan een industrial(achtige) plaat maar kom even niet zo snel op de naam. Voor de rest is de (oosterse) sfeer in de plaat erg lekker, en gaat die climax weer zoals velen hier hem graag hebben, lekker melodisch maar niet kaasig. Hij is niet zo lekker als America, maar kan er prima mee door.