RTM93 wrote: Oh ja en broodje hamburger a 3 munten(9,50€). Ga je gauw schamen..
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
nee was wel nomansland maar dan inderdaad bij the pitcher!ThaBomba. wrote:The Pitcher draaide nomansland inderdaad ergens aan het einde van zijn setExterkate wrote:Denk dat je Keltek - Down To Earth bedoeltDanny Phantom wrote: Volgens mij was hij het die ook nog nomansland draaide?? heerlijk![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Godver wij zijn toen ook gaan eten..Exterkate wrote:
Aha vandaar haha. Toen was ik dus aan het eten
Heb trouwens gehoord dat iemand op de camping heeft geprobeerd te duiken in het ondiepe van het rutbeek en z'n nek gebroken heeft en vecht tegen z'n leven. Dat zou echt uitermate sneu zijn. Deed me denken aan dat verhaal van decibel.
Dit heb ik gezien... werd inderdaad iemand uit het water getrokken en afgevoerd per brancard... Geen idee wat er aan de hand was tot nuRTM93 wrote:Godver wij zijn toen ook gaan eten..Exterkate wrote:
Heb trouwens gehoord dat iemand op de camping heeft geprobeerd te duiken in het ondiepe van het rutbeek en z'n nek gebroken heeft en vecht tegen z'n leven. Dat zou echt uitermate sneu zijn. Deed me denken aan dat verhaal van decibel.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Schijnt kunstmatig in leven te worden gehouden. Erg sneu.Danny Phantom wrote:Dit heb ik gezien... werd inderdaad iemand uit het water getrokken en afgevoerd per brancard... Geen idee wat er aan de hand was tot nuRTM93 wrote:Godver wij zijn toen ook gaan eten..Exterkate wrote:
Interessant om te lezen wat ze ipv Fantasy hebben neergezet, had dus beter gekund in zijn algemeenheid. Was er zelf niet dus vandaar. En damn dat laatste bericht 
Hahahah denk dat ik dit wasDanny Phantom wrote:Tijdens zijn set voor de grap even een pinsir gedaan kwam meteen een jongen in een rood shirt naast me staan HEUH PINSIR en even samen gepinsirt![]()
En bah wat een ellende zeg dat iemand kunstmatig in leven wordt gehouden, wtf zeg wat naar
Wenzel wrote:Hahahah denk dat ik dit wasDanny Phantom wrote:Tijdens zijn set voor de grap even een pinsir gedaan kwam meteen een jongen in een rood shirt naast me staan HEUH PINSIR en even samen gepinsirt![]()
![]()
![]()
En bah wat een ellende zeg dat iemand kunstmatig in leven wordt gehouden, wtf zeg wat naar
Edit: En Down to Earth werd wel degelijk gedraaid, door Andy Svge.. Mega kippenvel moment!!
Dat moment van Down To Earth tijdens de set van ANDY SVGE was echt een heerlijk moment inderdaad. Hetzelfde als Beat The Darkness die gedraaid werd en Gravity.. 
Pulse draaide ook nomansland op zaterdag, was wel een leuke binnenkomer. Crypsis was wel de held van het weekend, eerst op zaterdag bij Der Hitspot beetje nederlandstalige klappers draaien en zondag een bazige classics set neerzetten en nog even leuk op de after gedraaid. Op de zondag werd de after trouwens wat eerder afgebroken of zo omdat er iemand onwel was geworden dacht ik. Verder wel een leuk concept dat silent disco 
Overall gewoon prima vermaakt.
Overall gewoon prima vermaakt.
-
A
Onwel op een silent disco, dat moet raar zijn geweest voor voorbijgangers